هشدار الرایه قطر به لاموشی:فرهاد برای انتقام می آید | آوای استقلال
1

هشدار الرایه قطر به لاموشی:فرهاد برای انتقام می آید

  • کد خبر : 2182
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
هشدار الرایه قطر به لاموشی:فرهاد برای انتقام می آید

یک روزنامه قطری گزارشی در خصوص دیدار استقلال و الدحیل منتشر کرده است تیم های استقلال و الدحیل از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد به مصاف هم خواهند رفت. به گزاروزنامه الرایه قطر نوشت: تیم‌های الدحیل و استقلال پس از گذشت ۳ روز دوباره در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک عبدالله جده عربستان برابر هم قرار می‌گیرند. الدحیل […]

یک روزنامه قطری گزارشی در خصوص دیدار استقلال و الدحیل منتشر کرده است

تیم های استقلال و الدحیل از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزاروزنامه الرایه قطر نوشت:

تیم‌های الدحیل و استقلال پس از گذشت ۳ روز دوباره در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک عبدالله جده عربستان برابر هم قرار می‌گیرند. الدحیل در بازی رفت ۴ بر۳ پیروز شد تا با ۷ امتیاز صدرنشین گروه C این رقابت‌ها شود. برنده دیدار فردا در آستانه صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌‌گیرد و به همین دلیل این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر اساس این گزارش، بازی با الدحیل یک تقابل تلافی‌جویانه برای استقلال است تا شکست بازی نخست را جبران کند اما این تیم کار دشواری پیش‌رو دارد. الدحیل برای نمایش شایستگی صدرنشینی و تداوم این روند به میدان می‌آید. بازی این دو تیم یک تقابل در سطح بالا است که احتمال‌های زیادی در آن وجود دارند. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به دنبال تقویت خط دفاعی و کاهش اشتباه‌های بازی نخست با الدحیل است. طبیعی است که هر دو تیم با گرایش بازی تهاجمی و میل به کسب پیروزی وارد زمین شوند. این موضوع باعث می‌شود تا انتظار یک بازی هیجان‌انگیز و قدرتمندانه را داشته باشیم.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم الدحیل با ۷ امتیاز صدرنشین است. تیم استقلال با ۶ امتیاز جایگاه دومی را در اختیار دارد. تیم‌های الاهلی عربستان (۴ امتیاز) و الشرطه عراق بدون امتیاز سوم و چهارم هستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2182

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.