هدف شما تنها گرفتن قهرمانی از استقلال بود | آوای استقلال
2
آقای قربان زاده قرارداد پریرا را دیدید؟

هدف شما تنها گرفتن قهرمانی از استقلال بود

  • کد خبر : 31208
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
هدف شما تنها گرفتن قهرمانی از استقلال بود
همه دست به دست هم دادند تا یک تیم را قهرمان کنند.

به گزارش آوای استقلال، برخی ها مثل دپارتمان داوری ژست بی طرف ها را می گیرند اما دُم خروس در جشن قهرمانی بیرون می زند، بعضی ها مثل آصفی و جعفر سمیعی ادعای آدم حسابی بودن دارند اما در جلسه صدور مجوز حرفه ای رای به حذف استقلال می دهند تا پرسپولیس را راهی آسیا کنند، سازمان لیگ مدعی انجام وظیفه برای ایجاد نشاط اجتماعی است اما جای میزبان و میهمان را به نفع پرسپولیس تغییر می دهد، وزارت ورزش ادعای نگاه یکسان به سرخابی ها را دارد اما دستور رسیدگی سریع به نامه و درخواست پرسپولیس را صادر
می کند، استقلال را ظاهرا از مالکیت خود خارج‌ می کند تا مشکل مجوز حرفه ای پرسپولیس را حل کند، وسط فصل مدیرعامل استقلال را به جرم قهرمانی فصل پیش تغییر می دهند و یک شومن را منصوب می کنند، او را هم برکنار می کنند تا استقلال به جای مدیرعامل، سرپرست داشته باشد و یکی از فاکتورهای گرفتن مجوز حرفه ای را از دست بدهد. سازمان خصوصی سازی که مدعی مبارزه با فساد است، وسط لیگ رئیس سازمان می آید وسط معرکه و به خاطر برداشت ۵ میلیارد غیرقانونی توسط فتح الله زاده بلوا به پا می کند، جو تیم را برهم می‌زند، یقه می درد که من آمده ام فساد را ریشه کن کنم، آمده ام تغییرات ایجاد کنم، هیئت مدیره اقتصادی منصوب کنم…اما همین که جو استقلال را بر هم ریخت و قهرمانی را از استقلال گرفت به روزهای قبل باز می گردد.
نه در قبال قرارداد نجومی پریرا صحبت می کند نه در خصوص اینکه چطور می شود برای پرسپولیس ضامن گرفتن دو میلیون دلار وام شود در حالی که استقلال به دلیل بدهی خارجی در آستانه حذف از آسیا قرار داشت؟
چطور قربان زاده تمرکز یک تیم بی پول که با سلاح غیرت و عشق از مشکلات گذشتند و به صدر جدول رسیدند را به خاطر پنج میلیارد، بر هم زد اما در خصوص شصت میلیارد منهای سایر آپشن های بازیکن پرسپولیس ورود نمی کند؟
چگونه می شود مسئولین ادعای عدم دخالت سیاسیون در ورزش را دارند اما قبل از دربی معاون رئیس جمهور نامه ای می نویسند و دستوری صادر می کنند تا آرامش و تمرکز استقلال را برهم بزنند؟
ماموریت حذف استقلال از آسیا و گرفتن قهرمانی از این تیم با مشارکت همه نام بردگان و آنها که نامشان فراموش شد، با موفقیت انجام شد!
آقای قربانزاده از غار بیرون بیایید یا نه دیگر همه می دانند مسئولیت شما ضربه زدن به استقلال بود وگرنه شما کجا و مبارزه با فساد مدیران کجا؟
اما ای کاش اینقدر واضح دست خودتان را رو
نمی کردید و لااقل به موضوع قرارداد پریرا هم ورود می‌کردید!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31208

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.