هاشم بیک زاده: عده ای پول گرفتند تا به من فحش بدهند! | آوای استقلال
1
چون حرف حق می‌زنم یعنی استقلالی نیستم؟

هاشم بیک زاده: عده ای پول گرفتند تا به من فحش بدهند!

  • کد خبر : 20138
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
هاشم بیک زاده: عده ای پول گرفتند تا به من فحش بدهند!
بازیکن اسبق استقلال گفت: آنهایی که در فضای مجازی به من حمله کردند همان‌هایی هستند که علیه محمود فکری فحاشی به راه انداختند و از جای دیگری حمایت مالی می‌شوند.

به گزارش آوای استقلال، حضور هاشم بیک زاده در یک برنامه تلویزیونی و صحبت‌هایی که در رابطه با پرونده بازیکن گابنی باشگاه گل گهر سیرجان مطرح کرد باعث شد تا موجی از انتقادات از سوی طرفداران استقلالی نسبت به این پیشکسوت باشگاه آبی پایتخت به راه بیافتد. هاشم بیک زاده در گفتگو با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال، اتفاقات مربوط به باشگاه گل گهر سیرجان و دیدار تیم ملی مقابل عراق اظهاراتی را مطرح کرد:

موضوع حضور شما در برنامه تلویزیونی و بحث درباره بازیکن خارجی گل گهر سیرجان چه بود؟

من قصد نداشتم درباره این موضوع صحبتی کنم ولی مجری برنامه وقتی در این باره از من سوال کرد. مجبور بودم جواب بدهم و فکر نمی‌کنم کار اشتباهی انجام داده باشم که به این شکل به من حمله شده است.

لطفاً در این باره که در فضای مجازی به شما حمله شده است توضیح می‌دهید. اینکه چه صحبتی در برنامه مطرح شد؟

مجری برنامه از من درباره رای کمیته استیناف برای بازیکن خارجی گل‌گهر سوال کرد که من هم گفتم این درست نیست که هفت امتیاز از یک تیم که به خاطرش زحمات زیادی کشیده کم شود. به هر حال باشگاه گل گهر زحمات زیادی کشیده و در شروع فصل هزینه کرده تا تیمش بتواند در این لیگ نتیجه بگیرد. اصلاً کاری به اسم تیم ندارم، هر تیمی‌باشد من باز هم همین را می‌گویم. حرف من درباره بازیکن خارجی هم صدور مجوز از طرف سازمان لیگ بود.

به چه ترتیب؟

به این صورت که وقتی سازمان لیگ برای بازیکن گل گهر سیرجان کارت بازی صادر کرده، آنها هم روی این بازیکن حساب کردند و او را بازی دادند. این اشکال از باشگاه سیرجانی نبوده که بیایند و هفت امتیاز از این تیم کم کنند. بهتر این بود که وقتی متوجه شدند که مشکلی در شرایط بازیکن خارجی این تیم وجود دارد به باشگاه گل گهر اعلام می‌کردند دیگر حق ندارد از این بازیکن استفاده کند. حرف من این است. من معتقدم وقتی باشگاه سیرجان با استناد به کارت بازی فوتبالیست خارجی اش او را به میدان فرستاده حتماً روی او حساب کرده، وگرنه اگر می‌دانست او نمی‌تواند بازی کند یا مجوزش باطل شده دیگر را بازی نمی‌داد.

همین حرف‌ها برای شما دردسر ساز شده؟

نه! دردسری نیست. فقط یک عده نشسته اند و مثلاً خودشان را متعصب به استقلال نشان می‌دهند و می‌گویند من چون این حرفها را زدم پس استقلالی نیستم. منتظرند تا یک نفر حرف بزند و به او حمله کنند. من که پدرکشتگی با کسی ندارم. آنهایی هم که بی احترامی‌می‌کنند همان ارتش فحاشی هستند که به محمود فکری حمله می‌کردند. کسانی هستند که پول می‌گیرند و حمایت می‌شوند تا علیه این و آن شعار سر بدهند. من وقتی حرف حق را می‌زنم نباید به این شکل مورد بی احترامی‌قرار بگیرم. کجای حرفم غلط است؟ من که نمی‌گویم گل گهر بی تقیصر است یا مقصر، حرف من در رابطه با کارت بازی است که سازمان لیگ صادر کرده. آنها باید جلوی این مشکل را می‌گرفتند. نه اینکه حالا وقتی فهمیدند اشتباه کردند بیایند و برای تبرئه خودشان از گل‌گهر امتیاز کم کنند. آنها چه گناهی کرده اند. مجری از من سوال کرد من هم جوابش را دادم.

شرایط استقلال در نیم فصل اول را چطور دیدید؟

استقلال از نظر امتیازی خیلی خوب کار کرد و توانست خودش را در صدر جدول قرار دهد. ولی حرف من هنوز هم همان حرف قبلی است.

کدام حرف؟

اینکه استقلال فقط امتیاز گرفته و خوب بازی نمی‌کند. اینکه استقلال برود یک گل بزند و بعد عقب بنشیند تا از گلش دفاع کند سبک بازی استقلال نیست. دیدیم که جلوی فجرسپاسی و آلومینیوم هم با همین شیوه کار کرد و در نهایت گل خورد تا بازی مساوی شود. در دیدار مقابل مس رفسنجان هم اگر بازی ۵ دقیقه دیگر طول می‌کشید استقلال گل سوم را هم خورده بود. استقلال باید یک تیم هجومی‌باشد و وقتی گل زد برود و دومی‌و سومی‌را هم بزند یا لااقل تلاش کند.

وضعیت این تیم در دور برگشت را چطور پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به لغو دو دیدار استقلال در حذفی و لیگ، قطعاً کار در دور برگشت با فشردگی بیشتری برای این تیم همراه خواهد شد. فکر می‌کنم دور برگشت سختی در انتظار تیم استقلال باشد.

شما یکی از گلزنان ملی ایران به عراق هستید. درباره گلی که به عراق زدید صحبت می‌کنید؟
فکر می‌کنم سال ۸۶ بود که ما در شهر امان در مسابقات فوتبال غرب آسیا با عراق بازی داشتیم و دو بر یک شکست شان دادیم. گل اول را حسین بادامکی زد و گل دوم را من زدم. بازی سختی بود ولی خوشبختانه ما برنده شدیم و گل من هم باعث شد که برتری مان حفظ شود. چون اگر اشتباه نکنم آنها در آخرین دقایق بازی(دقیقه ۸۵ توسط سدیر) توانستند به ما گل بزنند.

بازی پیش رو مقابل عراق را چطور پیش بینی می‌کنید؟

عراق شرایط خوب سالهای قبل را ندارد. جایگاهش در جدول گروه مشخص می‌کند که تیم شان سرحال نیست. ما در دور رفت هم توانستیم این تیم را با سه گل شکست بدهیم. با توجه به آمادگی لژیونرهای ایران در باشگاه‌های اروپایی بعید می‌دانم مشکلی از این نظر داشته باشیم.

خبر دارید که تعدادی از بازیکنان تیم ملی کرونا گرفته‌اند؟

بله در هر دو تیم بازیکنان کرونایی هستند که این باعث شده تقریبا کار برای هر دو تیم از این نظر یکسان باشد. ولی شکر خدا تیم ما اینقدر مهره دارد که نگران کرونایی شدن برخی از بچه‌ها نباشیم. امیدوارم بچه‌های تیم ملی هر چه زودتر سلامتی شان را به دست بیاورند.

بازگشت تماشاگران به استادیوم و بازی با عراق در حضور تماشاگران را چطور می‌بینید؟

خیلی اتفاق خوبی است که دوباره تماشاگران می‌توانند به استادیوم بیایند. این اتفاق باید زودتر از اینها می‌افتاد ولی مسئولان صلاح دانستند که به خاطر کرونا فعلاً کسی به استادیوم نرود. خیلی خوب است که این اتفاق در روزی می‌افتد که ما اگر برنده شویم صعودمان هم به جام جهانی مسجل می‌شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و در نهایت بتوانیم با همین پیروزی در حضور تماشاگران جشن صعود بگیریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20138

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.