نگاهی به انتقادهای گل‌محمدی از وضعیت پرسپولیس/ چرا در این چند سال ناراحت نبودید؟ | آوای استقلال
3

نگاهی به انتقادهای گل‌محمدی از وضعیت پرسپولیس/ چرا در این چند سال ناراحت نبودید؟

  • کد خبر : 19433
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
نگاهی به انتقادهای گل‌محمدی از وضعیت پرسپولیس/ چرا در این چند سال ناراحت نبودید؟
از سرمربی پرسپولیس باید این سؤال را پرسید که چرا در سال‌های گذشته انتقاد نمی‌کردند.

به گزارش آوای استقلال، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس از هر فرصتی استفاده می‌کند تا ضعف‌های تیمش را به مشکلات مدیریتی پرسپولیس و دیگر مسائل ارتباط دهد. هواداران این تیم به خوبی می‌دانند اگر خوش شانس نبودند و گل مهدی ترابی مستقیم به دروازه نمی‌رفت با نمایشی که تیم‌شان داشتند خیلی بعید بود به گل برسند. سرمربی استقلال روزی نیست که از وضعیت مدیریتی باشگاه انتقاد کند یا به وضعیت زمین تمرینات و عدم پرداختی به بازیکنان اشاره نکرده باشد.

اینها کلیدواژه‌های تکراری برای استقلال در سال‌های اخیر است. بارها سرمربیان و بازیکنان طی ۵ فصل گذشته فریاد زدند که وضعیت مدیریتی آشفته است، انتخاب‌های وزارت ورزش و جوانان مشکوک و تخریبی است، دست نشانده‌های وزیر ورزش قبلی تیشه به ریشه استقلال می‌زنند، پرداختی‌ها به موقع انجام نمی‌شود ولی پاسخ گل‌محمدی و پرسپولیسی‌ها یک چیز بود، به جای فرافکنی در زمین دنبال حق‌تان باشید! امروز چه اتفاقی افتاده که می‌گویید نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود؟ چطور در سال‌های قبل ناراحت نبودید و به یکباره همه چیز عوض شد.

گل‌محمدی به خوبی متوجه شده که تیمش چقدر ضعف دارد و اگر سال گذشته موفقیتی داشت علاوه بر حمایت برخی ارگان‌ها، همه آن تیم را به برانکو ارتباط می‌دادند. خریدهای او بماند که هواداران پرسپولیس او را به متهم به گرفتن بازیکنان بی‌کیفیت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19433

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.