نوری: پرسپولیسی‌ها چون ضعیفند به همه چیز گیر می‌دهند | آوای استقلال
1
بروند قوی شوند تا نایب قهرمان شوند!

نوری: پرسپولیسی‌ها چون ضعیفند به همه چیز گیر می‌دهند

  • کد خبر : 19867
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
نوری: پرسپولیسی‌ها چون ضعیفند به همه چیز گیر می‌دهند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها چون از لحاظ فنی ضعیف هستند و اینکه به آسمان و زمین گیر بدهند کار حرفه‌ای نیست.

به گزارش آوای استقلال، محمد نوری درخوصوص شرایط موجود در اردوی استقلال اظهار داشت: استقلال نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت. بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت می‌شود و هر ۳ امتیاز بازی‌ها حساس و ارزشمند هستند. استقلال با صلابت بازی می‌کند و اگر از این شرایط دور نشوند می‌توانند این روند را در نیم فصل بعد ادامه دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان استقلال مبتلا به کرونا شدند روحیه‌شان ضعیف شده که امیدوارم زودتر برگردند و تمرینات را از سر بگیرند. استقلال تیم خوبی است و با توجه به اینکه در صدر جدول قرار دارند باعث می‌شود با انگیزه به کارشان ادامه دهند. امیدوارم کادرفنی روحیه بازیکنان را برگرداند تا در نیم فصل دوم برای قهرمانی بجنگیم، چون قهرمانی در این فصل دور از انتظار نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با اظهارات مدیر تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: چه چیزی باعث شده که دوستان فکر کنند استقلال می‌ترسد؟ استقلال در دور رفت با اختلاف پیکان را شکست داد و از این رو حریف سرسختی برای استقلال نخواهد بود. از نظر من تمام این حرف و حدیث‌ها برای برهم زدن آرامش استقلال است. به هر حال استقلال صدرنشین لیگ است، بهترین آمار را دارد و در جام حذفی هم مدعی است. این جوسازی‌ها را انجام می‌دهند تا تیم دوباره بهم بریزد. استقلال همیشه دشمن داشته و این کارها از روی عادتشان است. امیدوارم دست از این کارها بردارند.

نوری در ادامه گفت: هواداران باید هوشیار باشند و پیشکسوتان حمایت کنند تا بتوانیم دسیسه این حسودان را خنثی کنیم، چون همواره از ابتدای فصل در حال تخریب استقلال بودند.

نوری در رابطه با اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند تصمیمات وزارت ورزش بیشتر به نفع استقلال است، گفت: استقلال بر اساس لیاقت، توانایی و انگیزه بازیکنان باعث شده که در صدر جدول باشد. طی پنج سال گذشته که از هیچکس پنهان نیست وزارت ورزش چه کمک‌هایی به پرسپولیس کرد، حالا تا دیدند استقلال روی برنامه حرکت می‌کند و مدیر خوبی دارد خواستند یک جوی را راه‌اندازی کنند.

وی افزود: به نظرم پرسپولیسی‌ها بروند و تیمشان را قوی کنند، چون از لحاظ فنی ضعیف هستند و اینکه به آسمان و زمین گیر بدهند کار حرفه‌ای نیست. روی تمرینات بیشتر تمرکز کنند و قوی شوند که بتوانند نایب قهرمانی را کسب کنند، چون قهرمانی این فصل برای استقلال است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19867

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.