نوری: این استقلال بوی قهرمانی می‌دهد | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

نوری: این استقلال بوی قهرمانی می‌دهد

  • کد خبر : 29588
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
نوری: این استقلال بوی قهرمانی می‌دهد
پیشکسوت استقلال گفت: افرادی که زمانی در استقلال سمت داشتند و دستشان از منافع این تیم کوتاه شده است شروع به حاشیه‌سازی کرده و دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

به گزارش آوای استقلال، «محمد نوری» در گفت‌وگو با آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌ها ی ایران اظهار داشت: استقلال اینقدر خوب بازی کرد که باید از عملکرد این تیم تقدیر کرد، فوتبال زیبا و پیروزی گل حاصل تلاش گروهی استقلال در این بازی بود.
وی افزود: استقلال نشان داد که مدعی اصلی قهرمانی است و تیمی که در مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسید بوی قهرمانی می‌داد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال شکل واقعی خود را پیدا کرده است،بازیکنان کلیدی استقلال به آمادگی و شرایط ایده‌آل رسیده‌اند، ساپینتو استقلال را شناخته است و  چینش ترکیب و تعویض‌‍‌ها موفق عمل کرده است.
نوری تصریح کرد: برخی‌ها شیطنت می‌کنند تا استقلال به موفقیت برسد، افرادی که زمانی در استقلال سمت داشتند و دستشان از منافع این تیم کوتاه شده است شروع به حاشیه‌سازی کرده و دوست ندارند استقلال قهرمان شود،اینها در روزهای اخیر با پخش اخبار دروغ می‌کوشند چالش برای این تیم درست کنند، هوادار استقلال باید باهوش بوده و بداند دشمنان استقلال چه کسانی هستند.
وی تاکید کرد: رئیس کل سازمان خصوصی سازی در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است فصل گذشته و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو بدون اجازه و  خارج از مصوبات کمیته مصارف، از درآمد های بورسی برداشت کرده است، من از ایشان سوال دارم چه کسی چنین اجازه را به او داده است؟ باید در این باره شفاف سازی شده و همه چیز به هواداران استقلال گفته شود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: باید از استقلال حمایت شود، پیشکسوتان، هواداران و تمام آنهایی که استقلالی هستند از تیم محبوبشان حمایت کنند چرا که این تیم شایسته قهرمانی است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29588

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.