نوری: استقلال جنگ مدعیان را برد | آوای استقلال
1
ساپینتو باید توجیه شد

نوری: استقلال جنگ مدعیان را برد

  • کد خبر : 27645
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
نوری: استقلال جنگ مدعیان را برد
پیشکسوت استقلال گفت: رفتار ساپینتو را توجیه نمی‌کنم و او باید از سوی مدیران باشگاه استقلال توجیه شود، او به خاطر شرایط بازی عصبانی شد اما این رفتارها در کنار نیمکت استقلال درست نیست.

به گزارش آوای استقلال، « محمد نوری» روز دوشنبه در گفتگو با آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: این مسابقه به اصطلاح فوتبالی‌ها ۶ امتیاز داشت چرا که هر دو تیم از مدعیان این فصل محسوب می‌شوند و هر تیمی که می‌توانست به برتری برسد هم سه امتیاز را به اندوخته‌های خود اضافه می‌کرد و هم اختلاف امتیازی‌شا را با رقیب بیشتر می‌کرد.
وی افزود: استقلال با برنامه و با نظم در این مسابقه به میدان رفت، آنها برای بازی برنامه داشتند و به خوبی از حریف فرصت خلق موقعیت و استفاده از کناره‌های زمین را گرفتند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط هافبک استقلال در این بازی نقش مهمی در کسب پیروزی داشت،اینکه آنها با دوندگی و پرسینگ و پوشش فضاهای پشت هجده قدم استقلال حریف را از کار اننداخت نکته مثبت و بزرگ بازی بود.
تصریح کرد: اتفاقات حاشیه‌ای که در اواخر بازی رخ داد مقصر آن داور مسابقه است، او وقتی در سوت خود به نشانه پنالتی دمیده است و به تصمیم که گرفته است اطمینان دارد دیگر نباید با بازیکنان  و کادرحریف بحث کند، همین باعث شد تا حاشیه شکل ب گیرد.
وی تاکید کرد: رفتار ساپینتو را توجیه نمی‌کنم و او باید از سوی مدیران باشگاه استقلال توجیه شود، او به خاطر شرایط بازی عصبانی شد اما این رفتارها در کنار نیمکت استقلال درست نیست.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:به طور حتم اخراج و نبودن ساپینتو در بازی حساس مقابل فولاد خوزستان مشکل ساز خواهد بود و او باید کاری کند تا دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27645

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.