نه السومه، نه قایدی؛ جنگ ستاره‌ها برنده نداشت(عکس) | آوای استقلال
1

نه السومه، نه قایدی؛ جنگ ستاره‌ها برنده نداشت(عکس)

  • کد خبر : 2835
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۳:۰۶
نه السومه، نه قایدی؛ جنگ ستاره‌ها برنده نداشت(عکس)
ستاره های استقلال و الاهلی در بازی امشب نتوانستند برای تیم شان گلزنی کرده و رقم زننده یک برد شیرین شوند.

تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان در حالی برگزار کننده دیدار دوم شب پنجم گروه سوم بودند که با توجه به اتفاقات بازی رفت، همه نگاه ها به خط حمله دو تیم بود؛ جایی که دو ستاره بیش از دیگران خودنمایی می کردند؛ مهدی قایدی برای استقلال و عمر السومه برای الاهلی.

 

قایدی و السومه که در جریان دیدار رفت دو تیم (با پیروزی ۵ بر ۲ استقلال همراه بود) هر کدام دو بار گلزنی کرده بودند، امید اول گلزنی تیم هایشان در بازی امشب هم بودند؛ مهاجمانی که یکی در آغاز راه فوتبال خود قرار دارد و دیگری با زدن ۲۳ گل در ۳۲ بازی آسیایی، بهترین آمار ممکن را از خود به جای گذاشته است.

 

علیرغم تمامی این تفاسیر اما دوئل ستارها در بازی امشب استقلال و الاهلی برنده ای نداشت و مهدی قایدی و عمر السومه نتوانستند با گلزنی هایشان، بردی مهم و تعیین کننده را برای تیم شان به ارمغان بیاورند.

 

دیدار دو تیم استقلال و الاهلی در شبی که قایدی و السومه در گلزنی ناکام بودند، با تساوی بدون گل به پایان رسید. با توجه به شناختی که مدافعان دو تیم از خط حمله یکدیگر در جریان بازی رفت پیدا کرده بودند، این دو ستاره در بازی امشب به نسبت بازی رفت تحت فشار بیشتری قرار داشتند و کمترین موقعیت را برای به گل رسیدن به دست آوردند.

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2835

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.