نبرد قایدی، مغانلو و عباس زاده در آسیا | آوای استقلال
4
جدال بر سر بهترین گل مرحله گروهی ACL

نبرد قایدی، مغانلو و عباس زاده در آسیا

  • کد خبر : 3265
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
نبرد قایدی، مغانلو و عباس زاده در آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارائه یک نظرسنجی، از کاربران خود خواست تا بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انتخاب کنند.

با پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان در منطقه غرب، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی های خود، این بار اقدام برپایی یک همه پرسی درخصوص انتخاب بهترین گل مرحله گروهی این رقابت ها کرده است.

در این نظرسنجی، ۸ گل برتری که در دور گروهی به ثمر رسیده، انتخاب شده اند که در این میان گل مهدی قایدی به الاهلی، گل محمد عباس زاده به پاختاکور و گل شهریار مغانلو به الریان در میان کاندیداهای بهترین گل مرحله گروهی دیده می شوند.

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص نوشته است: در مجموع ۱۵۰ گل در بیش از ۶۰ مسابقه در شهرهای گوا، جده، ریاض و شارجه به ثمر رسید که از شوت های راه دور گرفته تا ضربات آکروباتیک و ایستگاهی خیره کننده.

سپس وب سایت AFC به توضیح هر کدام از گل های به ثمر رسیده پرداخته است.

 

گل دوم قایدی به الاهلی:
مهدی قایدی که به عنوان یکی از ستارگان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شناخته شد، در همان بازی نخست مرحله گروهی و با به نمایش درآوردن استعداد عجیب و غریب خود، دومین گلش در برابر الاهلی عربستان سعودی را از فاصله ۳۰ یاردی به ثمر رساند. بعد از صعود استقلال به دور حذفی، می توانیم انتظار بیشتری از این بازی ساز در ماه سپتامبر داشته باشیم.

گل محمد عباس زاده به پاختاکور:
تساوی ۳-۳ تیم تراکتورسازی ایران و پاختاکور ازبکستان یکی از هیجان انگیزترین بازیهای دور ابتدایی مسابقات بود و محمد عباس زاده مرد خطرناک تراکتور مطابق انتظاراتی که پیش از شروع بازی ها از او می رفت، بازی ها را با یک بریس آغاز کرد. این بازیکن ۳۰ ساله پس از ارسال توپ توسط اکبر ایمانی ضربه خود را به سقف تور دروازه زد.

گل شهریار مغانلو به الریان: 
شاگردتن یحیی گل محمدی موفق شدند روی یک همکاری تیمی، بن بستی که الریان ایجاد کرده بود را توسط مغانلو بشکنند. همکاری ترابی و عالیشاه از سمت چپ و ضربه مغانلو، گل اول پرسپولیس به الریان را به ارمغان آورد. پنج برد از شش بازی باعث شد پرسپولیس بلیط خود برای دور بعدی را با حداقل سر و صدا رزرو کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=3265

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.