می بازند، متهم می کنند، منفور تر می شوند! | آوای استقلال
2
نجیب زادگان محبوب!

می بازند، متهم می کنند، منفور تر می شوند!

  • کد خبر : 29416
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
می بازند، متهم می کنند، منفور تر می شوند!
عادت به بردن، به پیروزی، تنفر از شکست...تا جایی خوب است که به خاطرش اخلاق زیر پا گذاشته نشود.

به گزارش آوای استقلال، بعید است در این کره خاکی کسی دوست داشته باشد بازنده باشد، بعید است کسی برای بازنده شدن سرمایه گذاری کند و باخت و شکست برایش امری عادی و طبیعی باشد نه موضوعی ناراحت کننده!
همه ی انسان ها در تمام عرصه های زندگی میلی ذاتی به پیروزی دارند اما همه حاضر نیستند به خاطرش اخلاق را، انصاف و وجدان را زیر پا بگذارند.
این چه رویکردی است که پرسپولیس دارد و گمان می کند یا تنها او باید پیروز میدان باشد یا طرفِ مقابل لجن است؟ ضد فوتبال بازی می کند، فحاش است، داور هوایش را داشته و…
پرسپولیس دقیقا از چه تاریخی به بعد انقدر خود شیفته شد که تنها پیروزی خودش را می خواهد و شکست را برنمی تابد؟
علاقمندان به فوتبال که پرسپولیسِ پیش از سلطانی فر را می شناسند، به خاطر دارند که این تیم گاهی آنقدر ضعیف بود که هواداران متعصبش با گریه می گفتند دیگر فوتبال داخلی نمی بینند و به فوتبال اروپایی تغییر جهت داده بودند!
اما بردهای سفارشی که با مهندسی لیگ برای پرسپولیس به دست می آمد، به قدری آنها را متوقع کرده که انتظار دارند آن رویه در همیشه ی تاریخ ادامه داشته باشد و تافته ی جدابافته و عزیز کرده ی، وزارت ورزش باشند تا کسی اجازه برد مقابل انها را نداشته باشد، همین توهم است که باعث شده آنها تاب پیروزی حریفان را نداشته باشند و اگر مقابل انها  برنده شود قیامت به پا می کنند!
بازی فولاد_پرسپولیس، این فولادی ها بودند که یک سر و گردن از سرخ های پایتخت بالاتر بودند، با برنامه تر، اصولی تر و حساب شده بازی کردند و مزد برتری شان را گرفتند اما یحیی گل‌محمدی که میخواهد مثل دوران سلطانیفر همه چیز به سود آن‌ها پیش برود کنار زمین سوهان اعصاب فولادی ها شد و با لجن خواندن سبک بازی آنها،با بر هم زدن آرامش و تمرکزشان قصد داشت عواقب باخت را از گرده ی خود بردارد!
تا همینجای لیگ هم پرسپولیس بیشترین سود را از داوری برده و بالانشینی اش دلیلی بر خوب بودنش نیست، نمی شود که هر وقت تیمی قوی تر از کمیته داوران بود و زورش به پرسپولیس و تیم داوری چربید، پیروز شد و سه امتیاز بازی را کسب کرد،پرسپولیسی ها هوچیگری و تیم مقابل را با الفاظ بد متهم کنند.
اگر تیمی که داوری ها همیشه به نفعش جریان داشته، با یک باخت اینگونه داوران را متهم و حریف را تخریب می کند، حتما استقلال که قربانی ناداوری هاست و بیشترین ضرر را از داوری متحمل شده است باید بعد از هر بازی، زد و خورد داشته باشد و تمام رقبا را خونی و دست و پا شکسته بدرقه کند!
اما نجیب زادگان استقلالی به رغم آنکه می دانند، داوری ها عمدا علیه شان پر اشتباه است، به حریف تهمت نمی زنند و بردشان را لوث نمی کنند!
شاید یکی از دلایل محبوبیت استقلال در تمام شهرها و استان ها همین شخصیت آقا منشانه و احترامشان به همه رقباست!
شاید دلیل منفور بودن پرسپولیس، آتش زدن پرچمشان، سنگ زدن به اتوبوس حامل بازیکنان این تیم و…هم دقیقا به این خود بزرگ بینی ها،توقعات بی جا و عدم احترام به رقبا، بر می گردد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29416

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.