میرشاد ماجدی پاسخ بدهد؛ فیفا کدام تیم ملی را از جام جهانی حذف کرده است؟ | آوای استقلال
3

میرشاد ماجدی پاسخ بدهد؛ فیفا کدام تیم ملی را از جام جهانی حذف کرده است؟

  • کد خبر : 19577
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
میرشاد ماجدی پاسخ بدهد؛ فیفا کدام تیم ملی را از جام جهانی حذف کرده است؟
دروغ بزرگی که برخی افراد برای حفظ صندلی خود به خورد جامعه داده اند، حالا از زبان کسانی شنیده می شود که پیش از این تصور می شد کمتر حرف بدون سند و مدرک می زنند و بی دلیل چوب حراج به آبرو و اعتبار خود نمی زنند.

به گزارش آوای استقلال، شنیدن دروغ بزرگ حذف تیم ملی از جام جهانی از زبان کسانی که اهلیت فوتبالی ندارند و از بد حادثه با لابی و ارتباط وارد کار شده اند، عجیب نیست اما این که یک نفر مثل میرشاد ماجدی با سابقه روشن فوتبالی و مدیریتی در فوتبال، این دروغ بزرگ را باور کند و در تلویزیون بگوید اگر اساسنامه اصلاح نشود، تیم ملی را از جام جهانی کنار می گذارند، خجالت آور است. باور کنید ما به جای میرشاد از آنچه امروز او در برنامه سعید اکبری به زبان آورد، خجالت کشیدیم.

از یک مدیر تاریخ مصرف گذشته که مادام العمر محروم شده و حالا به لطف بازی در نقش جان بر کف شهاب عزیزی خادم دوباره در رسانه ها دیده می شود و از مدیر فراری که ممنوع الورود است و از خارج ایران برای خودش دنبال راه اندازی دکان تازه است و مدیر غریبه با فوتبال که هیچ وقت حرفش سند نبوده، توقع نداریم برای خود منزلت و شان و جایگاه قائل شوند ولی از میرشاد ماجدی انتظار داریم هر دروغی را باور نکند و به خورد جامعه ندهد.

فیفا کدام تیم ملی را تا به حال از جام جهانی حذف کرده که ایران دومی اش باشد؟ مگر تیم ملی به فیفا قول داد اساسنامه را درست کند که حالا با بدقولی و خلف وعده، فیفا تیم ملی را از جام جهانی کنار بگذارد؟ مجمع عمومی یک قولی به فیفا داده و اگر به قولش عمل نکند انتخاباتش باطل می شود و کمیته عادی سازی به جایش می آید. این موضوع هیچ ربطی به تیم ملی ندارد و از میرشاد ماجدی و امثال او که اهلیت فوتبالی دارند توقع داریم وارد این بازی خطرناک نشوند.

اصلاح اساسنامه هیچ خطری برای تیم ملی ایران ندارد، همان طور که var هیچ خطری برای میزبانی تیم ملی نداشت و برخی آقایان به دروغ می گفتند اگر var نباشد فیفا میزبانی را از ما می گیرد. تیم ملی اگر در رقابتهای انتخابی جام جهانی سهمیه بگیرد، تحت هر شرایطی حضورش در جام جهانی قطعی است.

اسم این کار که جامعه را از فیفا بترسانیم و فیفا هراسی را در جامعه ترویج کنیم، تشویش افکار عمومی است و مدیری مثل میرشاد ماجدی نه برای ماندن نیاز به این کار دارد و نه برای دیده شدن. میرشاد ماجدی، ناسلامتی علی عالی و حسین شریفی و غلامرضا رفیعی یا مهرعلی و عزیزی خادم نیست که برای ماندن در چرخه فوتبال نیاز به دست و پا زدن داشته باشد. او ناسلامتی در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی و مدیریت کرده و حیف است اعتبارش را خرج دوام و قوام جریانی کند که نه جنسیت فوتبالی دارد و نه مقبول افکار عمومی است.

امیدواریم میرشاد ماجدی قبل از آن که یکی از این افراد به شمار بیاید خودش را از این بازی کنار بکشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19577

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.