میثم بائو: باید مراقب آلومینیوم باشیم، تیم خطیبی خطرناک است! | آوای استقلال
3
باید با متخلفان قاطعانه برخورد شود

میثم بائو: باید مراقب آلومینیوم باشیم، تیم خطیبی خطرناک است!

  • کد خبر : 18893
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
میثم بائو: باید مراقب آلومینیوم باشیم، تیم خطیبی خطرناک است!
پیشکسوت استقلال معتقد است تیم آلومینیوم نباید دست کم گرفته شود.

به گزارش آوای استقلال، میثم بائو در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درباره آخرین شرایط استقلال در آستانه دیدار هفته سیزدهم این تیم گفت: شرایط تیم خوب است و خداراشکر روی دور برد قرار دارد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. استقلال از ابتدای فصل بهترین عملکرد را روی ساختار دفاعی به وجود آورده تا جایی که این تیم به سختی گل می خورد. از اول فصل هم اعتقاد داشتم تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید گل زیاد بخورد و در عین حال موقعیت گل هم به حریف ندهد و در ادامه می تواند با یک گل ۳ امتیاز بازی را بگیرد و فرم یک تیم برای قهرمانی به این شکل ساخته می شود.
وی ادامه داد: اما تیمی که یک هفته ۴ گل بزند و هفته بعد ببازد این شرایط خوبی نیست و با این روند نمی توان هرگز قهرمان شد. با همه این تفاسیر استقلال در این چند هفته اخیر به یک شاکله خوب رسیده به خصوص اینکه گل نمی خورد و ۳ امتیاز را هم می گیرد.
پیشکسوت استقلال درباره این که این تیم در جریان بازی تا حدودی نوسان دارد گفت: بالاخره نفرات و شاکله تیم از پارسال تا امسال تغییر کرده و بازیکنان جدید به ترکیب تیم اضافه شدند و یک سری ها هنوز هماهنگ نیستند و این مسائل طبیعی است و در فوتبال ایران پیش می آید.
بائو درباره دیدار فردا مقابل آلومینیوم گفت: تیم اراکی در این چند هفته کیفیت خوبی را از خودش نشان داده و این تیم جز چند تیم بالای جدول به شمار می رود و از لحاظ دفاعی مثل استقلال خوب دفاع می کند و سخت گل می خورد و در ضدحملات نیز تیم فوق العداه خطرناکی هستند چون بازیکنان ریزنقش زیادی دارند و استقلال باید مراقب این تیم باشد.
وی درباره اینکه می توان به شرایط استقلال در فصل جاری امیدوار بود گفت: امسال استقلال باید قهرمان شود. بعد از چند سالی که هواداران خون و دل خوردند امسال سال قهرمانی استقلال است. البته اگر برای تیم حاشیه درست نکنند این در حالیست که باید در نیم فصل هم تیم تقویت شود.
بائو درباره اینکه پرسپولیسی ها در موضوع پرونده بازیکن غیرقانونی گل گهر کاسه داغ تر از آش شده اند گفت: این تیم خودش سال گذشته ۳ امتیاز دیدار با سپاهان را به این شکل به دست آورد و اتفاقا این دیدار کلید قهرمانی این تیم محسوب شده و نه کسی حرفی زد و نه تیمی بیانیه داد. البته الان ابتدای فصل است و این مسائل خیلی تاثیری در سرنوشت قهرمانی در فصل جاری ندارد. وی در پایان گفت: بالاخره باید یک سری قوانین اجرا شود و اگر بخواهند با همه چیز با اغماض برخورد کنند که این دیگر تعریف لیگ نیست. باید برخورد با این تخلفات را سفت بگیرند تا حساب کار دست همه بیاید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18893

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.