مومنی:استقلال در پرونده گل‌گهر تنها به دنبال اجرای عدالت بود اما جوسازی‌ها را همه دیدند! | آوای استقلال
1
دفاع مجیدی از بازیکنانش مقابل سرمربی تیم ملی کاملا درست بود

مومنی:استقلال در پرونده گل‌گهر تنها به دنبال اجرای عدالت بود اما جوسازی‌ها را همه دیدند!

  • کد خبر : 20549
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
مومنی:استقلال در پرونده گل‌گهر تنها به دنبال اجرای عدالت بود اما جوسازی‌ها را همه دیدند!
استقلال که با پیروزی مقابل هوادار توانست 38 امتیازی شود و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر تثبیت کند، امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان به میدان می‌رود.

به گزارش آوای استقلال، محمد مؤمنی مهاجم سابق آبی‌پوشان در دهه ۷۰ و عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط شاگردان فرهاد مجیدی گفت: «استقلال این روزها نتایج خوب و درخشانی می‌گیرد ولی با وجود این برخی به دنبال حاشیه هستند و حرف‌هایی را مطرح می‌کنند. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که هر مربی برای خودش تفکراتی دارد و باید به آن احترام گذاشت. به اعتقاد من، ما هنوز رشد و توسعه‌مان در فوتبال به حدی نرسیده که به سطح اول فوتبال جهان برسیم. البته نخبه‌هایی داریم ولی هنوز در کار گروهی مشکل داریم و باید قدم به قدم پیش رفت تا به هدف رسید. مجیدی در این فصل بهترین نتایج را کسب کرده است. آن هم در حالی که استقلال در سال‌های قبل مشکلات زیادی در همه زمینه‌ها داشت ولی الان تیم اول کشور شده و معتقدم هواداران و آنهایی که استقلال را دوست دارند، از این تیم حمایت کنند. این حمایت از هیأت مدیره یا شخص نیست، بلکه از استقلال است. این تیم است که الان دارد نتیجه می‌گیرد و این موفقیت برای من نیست و افتخارش برای همه می‌ماند و هر ایرادی هم وجود دارد، با تلاش و کوشش برطرف می‌شود. هر جایی که انسان باشد، ممکن است اشتباه هم رخ دهد ولی با صبر و تحمل و با پشتکار می‌توان نقاط ضعف و نقاط قوت را هم برطرف کرد. امیدوارم که استقلال در این بازی جام حذفی را هم با موفقیت پشت سر بگذارد و در این جام هم مدعی اصلی باشد.»
مجیدی در کنفرانس بعد از بازی با هوادار از دراگان اسکوچیچ انتقاد و اعلام کرد که او انگیزه‌های بازیکنانش را کشته است. البته سرمربی استقلال دیروز به این اشاره کرد که حرف‌هایش راجع به سرمربی تیم ملی تند بوده و در کار او دخالت نمی‌کند. مؤمنی در این باره چنین نظر داد: «اولاً که صعود تیم ملی را به فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم. آقای اسکوچیچ به هر جهت سرمربی تیم ملی است و تیم او مختص به یک قشر خاص نیست و متعلق به همه آحاد ملت است. اما اگر استقلال الان صدر جدول است، به خاطر این است که بازیکنانش زحمت می‌کشند و می‌خواهند یک پله بالاتر بروند و به تیم ملی برسند ولی این نادیده گرفته شدن‌شان کمی بحث برانگیز است. استقلال کمترین گل خورده و بهترین خط دفاعی را دارد ولی در بازی اخیر تیم ملی از بازیکن در پست غیرتخصصی‌اش استفاده شد و این مقداری استقلالی‌ها را اذیت کرد که چرا آقای اسکوچیچ چنین انتخابی انجام داد. البته من همان طور که گفتم باید به نظر مجیدی احترام گذاشت، معتقدم باید به نظر اسکوچیچ هم احترام گذاشت ولی به عنوان یک کارشناس احساس می‌کنم که سیاوش یزدانی نادیده گرفته شد.»
با رأی کمیته استیناف درباره بازیکن گابنی گل گهر، ۲ امتیازی که کمیته انضباطی به استقلال داده شده بود هم قطعی شد که این موضوع اعتراض گل گهر و پرسپولیس را در پی داشت. عضو هیأت مدیره آبی‌ها در این خصوص چنین واکنشی داشت: «اولاً من از کمیته استیناف و کمیته انضباطی تشکر می‌کنم که با اینکه انتقادهای زیادی در این زمینه بود، زحمت کشیدند و نظر خودشان را بدون در نظر گرفتن صحبت‌های بقیه اعمال کردند. یک دموکراسی کاملاً اداری اتفاق افتاد ولی درباره موضوعی که حق اظهارنظر نداریم، نباید این کار را انجام دهیم و نباید افراد خودشان را وکیل مدافع دیگران قرار دهند. باشگاه پرسپولیس دارای افتخارات زیادی است ولی این افتخارات نباید باعث شود اعمال نفوذ صورت بگیرد. کمیته انضباطی و استیناف مستقل هستند و این رأی هم بحق بوده است. کمترین استفاده را در این پرونده ما بردیم و بیشترین استفاده را دیگران بردند ولی بیشترین هجمه به استقلال وارد شده است. سپاهان ۴ گل خورده‌اش بخشیده شد و ۳ امتیاز هم گرفت ولی کسی به این تیم نمی‌پردازد و تمام انتقادها به استقلال وارد شده است.»

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20549

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.