موسوی: ساپینتو مثل استراماچونی می‌شود | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

موسوی: ساپینتو مثل استراماچونی می‌شود

  • کد خبر : 27479
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
موسوی: ساپینتو مثل استراماچونی می‌شود
پیشکسوت استقلال گفت: من بر این باور هستم ساپینتو می‌تواند همچون استراماچونی نتایج خوبی را با استقلال به دست آئرد، فقط باید زمان داد واز او حمایت کمرد تا تیم به بالاترین سطحی که می‌خواهد برسد.

به گزارش آوای استقلال، «علی موسوی» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال، اظهار داشت: از روزی که استقلال در هفته لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد سایپنتو سعی کرد ایرادات تیم را هفته به هفته از بین ببرد و این اتفاق نیاز به صبر و حوصله داشت اما برخی ها شروع به انتقاد کردن پرداختند.
وی افزود: وقتی یک مربی خارجی هدایت یک تیم ایرانی را بر عهده می‌گیرد نیاز به زمان دارد تا بتواند برنامه‌ها و افکار تاکتیکی خود را در زمین پیاده کند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شکل بازی استقلال در دو بازی آخر مقابل تیم‌های پیکان و نساجی مازندران مثبت بود، در بازی با پیکان فرصت‌های این تیم تبدیل به گل نشد اما در جدال برابر شاگردان حمید مطهری استقلال برای لحظه به لحظه بازی برنامه و تاکتیک داشت.
برومند تصریح کرد: ایرادی که می‌توان از استقلال گرفت فرصت‌هایی بود که این تیم از دست داد، به طور حتم در برخی از بازی‌ها کار گره می‌خورد و مهاجمان باید فرصت طلب تر باشند تا از معدود موقعیت‌هایی که تصاحب می‌کنند استفاده ببرند.
تاکید کرد: استقلال در تعطیلات با چالش دور شدن از شرایط مسابقه روبرو می‌شود، در زمانی که این تیم در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد ادامه لیگ به سود ابی‌ها بود اما حالا با برگزاری مسابقات دوستانه باید این معضل برطرف شود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من بر این باور هستم ساپینتو می‌تواند همچون استراماچونی نتایج خوبی را با استقلال به دست بیاورد، فقط باید زمان داد واز او حمایت کرد تا تیم به بالاترین سطحی که می‌خواهد برسد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27479

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.