موسوی:داور سنگاپوری حق استقلال را پایمال کرد | آوای استقلال
2

موسوی:داور سنگاپوری حق استقلال را پایمال کرد

  • کد خبر : 2371
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
موسوی:داور سنگاپوری حق استقلال را پایمال کرد
علی موسوی می گوید پنالتی که به سود الدحیل گرفته شد خیلی مشکوک بود

علی موسوی پیشکسوت استقلال درباره تساوی استقلال مقابل الدحیل صحبت کرد.

علی موسوی با اشاره به بازی استقلال مقابل الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت:استقلال در نیمه نخست تیم بهتری نسبت به الدحیل بود و با پریسنگ و بستن فضاها حریف را  تحت تاثیر قرار داد. آبی‌ها گل اول را به ثمر رساندند اما روی یک اتفاق در دقیقه پایانی نیمه اول گل مساوی را دریافت کردند.

موسوی افزود:پنالتی که به سود الدحیل گرفته شد خیلی مشکوک بود و به نظر من داور در گرفتن این تصمیم اشتباه بزرگی را مرتکب شد.

پیشکسوت استقلال افزود:آنچه در تصاویر تلویزیونی مشهود بود «وریا غفوری» کوچک‌ ترین برخورد عمدی با بازیکن الدحیل نداشت و حق استقلال به راحتی آب خوردن در عربستان خورده شد.

موسوی تصریح کرد:در نیمه دوم با حضور «مسعود ریگی»، سرمربی استقلال قصد داشت فاکتور جنگندگی را در تیمش افزایش دهد و در ادامه با آمدن «داریوش شجاعیان» خط هافبک استقلال بهتر شد. در گل دوم الدحیل بازیکنان دفاعی استقلال در یارگیری دچار اشتباه شدند و بازیکن حریف را در محوطه جریمه رها کردند تا گل دوم الدحیل شکل بگیرد.

موسوی تاکید کرد:همکاری خوب «وریا غفوری» و «مهدی قائدی» باعث شد تا گل دوم استقلال شکل بگیرد و بازیکن ریز نقش آبی‌ پوشان یک بار دیگر توانایی‌ های فنی‌اش را نشان داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:استقلال این توانایی را دارد در ۲ بازی آینده پیروزی مقابل تیم‌های الشرطه و الاهلی را تکرار کند تا جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آورد.

تیم‌ های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر بامداد یکشنبه و از ساعت ۰۰:۴۵ در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان هر دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2371

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.