مهران پور: تیم ها می‌دانند مقابل قهرمان بازی می کنند | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

مهران پور: تیم ها می‌دانند مقابل قهرمان بازی می کنند

  • کد خبر : 29996
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
مهران پور: تیم ها می‌دانند مقابل قهرمان بازی می کنند
پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این روزهای آبی ها صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، محمدرضا مهرانپور در مورد دیدار استقلال مقابل گل گهر، گفت: این بازی ۶ امتیازی بود و باعث شد استقلال از کورس عقب نیفتاد.
وی افزود: علاوه بر این تیم ساپینتو توانست یکی از رقبایش را هم از کورس دور کند. الان ترکیب تیم ثابت شده که می‌دهد ساپینتو شناخت خیلی خوبی از بازیکنان پیدا کرده و بازیکنان هم درک خیلی خوبی از خواسته‌های او دارند.
هافبک اسبق استقلال در مورد آمار بالای خلق موقعیت این تیم در بازی ها، گفت: ساپینتو زمان می خواست تا با شرایط فوتبال ما آشنا شود و همچنین بازیکنان هم بتوانند با خواسته‌های او آشنا شوند. الان خواسته‌های سرمربی در زمین به خوبی اجرا می‌شود و همه این‌ها نشان می‌دهد ساپینتو خیلی خوب از داشته‌هایش استفاده می‌کند.
مهرانپور در مورد عملکرد چشمگیر خط هافبک با وجود نیاز به یک خرید خارجی، عنوان کرد: در تیم استقلال بازیکنان با کیفیت زیادی مانند آرش رضاوند و سعید مهری حضور دارند اما بازیکنی که طراح باشد و بتواند نتیجه بازی را عوض کند، یک مساله متفاوت است. اگر در پنجره زمستانی یک هافبک طراح گرفته می‌شد، الان شرایط بهتری برای بازیکنان و همچنین گلزنی تیم فراهم بود. البته استقلال الان هم به خوبی و با برنامه کار می‌کند. رضاوند و مهری دو بازیکن آزاد استقلال هستند که توپ گیری خیلی خوبی از حریف دارند، خیلی خوب پاس می‌دهند و همچنین به حمله اضافه می‌شوند.
وی در مورد اینکه استقلال با وجود حملات زیاد اگر زود به گل نرسد شرایط دشواری در ادامه بازی پیدا می‌کند، گفت: اینکه تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند تا به گل برسد نکته مثبت است و آفرین دارد اما برخی فشارها به خاطر موقعیت جدول هم روی تیم تاثیر دارد. این تیم سال قبل قهرمان شده و طبیعی است بازیکنان استرس بیشتری برای گلزنی و امتیازگیری داشته باشند. همه تیم‌ها می‌دانند با قهرمان لیگ برتر بازی می‌کنند. مردم هم از این تیم انتظار قهرمانی دوباره دارند. این مسائل دست به دست هم می‌دهند و شرایط سخت‌تر می‌شوند. تزریق آرامش و برداشتن فشار می‌تواند کمک بهتری به استقلال باشد.
مهرانپور در مورد اینکه دوران سخت استقلال در لیگ آغاز شده، اظهار داشت: اینطور نیست که بازی‌های استقلال سخت باشد و رقبا بازی آسانی داشته باشند. آن‌ها هم مسابقات سختی را پیش رو خواهند داشت و با هم بازی می‌کنند. مهم این است که شما در این بازی‌ها هر ۳ امتیاز را بگیرید. برای تیمی که قهرمانی می‌خواهد، تیم کوچک و بزرگ، بازی بیرون یا درون خانه نباید تفاوتی داشته باشد.
کارشناس فوتبال در مورد تقابل استقلال و فولاد در این هفته، گفت: جواد نکونام سال‌ها با فولاد کار کرد. سیستم دفاعی فولاد در لیگ ما بی نظیر است ولی استقلال هم در خط حمله نفرات خلاقی دارد که می‌توانند هر لحظه نتیجه بازی را تغییر بدهند. به همین خاطر جنگ زیبایی را بین خط حمله استقلال و خط دفاعی فولاد می‌توانیم ببینم. علیرضا منصوریان هم سال‌ها در استقلال بازی و مربیگری کرده که حساسیت‌های بازی را بالا می‌برد. باید ببینیم در تقابل استقلالی‌ها با هم، چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم تیم ساپینتو بتواند ۳ امتیاز این مسابقه را بگیرد و با ادامه همین روند در پایان فصل یکبار دیگر قهرمانی را به دست بیاورد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29996

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.