مهدی‌پور: حیف است موقعیت‌مان با بیان برخی مشکلات خراب شود/ شاید کارد به استخوانمان برسد حرف بزنیم | آوای استقلال
2

مهدی‌پور: حیف است موقعیت‌مان با بیان برخی مشکلات خراب شود/ شاید کارد به استخوانمان برسد حرف بزنیم

  • کد خبر : 20589
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
مهدی‌پور: حیف است موقعیت‌مان با بیان برخی مشکلات خراب شود/ شاید کارد به استخوانمان برسد حرف بزنیم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در شرایط کنونی حیف است با بیان برخی مشکلات موقعیت‌مان را خراب کنیم.

به گزارش آوای استقلال، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. پیکان تیم یکدست و خوبی است. بازیکنان از جان مایه گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. فکر می‌کنم لیاقت بازیکنان و کادر فنی بود که در این بازی به پیروزی برسیم.

وی در مورد عملکرد تیم داوری در این بازی، گفت: دکتر اکثر صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پیکان می‌زد، اما در مجموع داوری خوب بود.

مهدی‌پور در خصوص ادعای پیکانی‌ها مبنی بر اینکه او باید اخراج می‌شد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. یک کارت زرد گرفتم و چند خطا هم مرتکب شدم، اما فکر نمی‌کنم به گونه‌ای بودند که اخراج شوم.

بازیکن استقلال درخصوص مشکلات این باشگاه، گفت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و در لیگ صدرنشین هستیم. در جام حذفی هم صعود کردیم. تمام بازیکنان برای این شرایط زحمت کشیدند و خیلی سخت این جایگاه را کسب کردیم. مشکلاتی وجود دارد که همیشه هم بوده است. چیزی را که به سختی به دست آورده‌ایم را نمی‌خواهیم با برخی مشکلات راحت از دست بدهیم. شاید زمانی کارد به استخوان برسد و در مورد مشکلات صحبت کنیم، اما در شرایط کنونی حیف است جایگاه خوب خود را بیان برخی مشکلات از دست بدهیم.

مهدی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا آجرلو قول داده که این مشکلات را برطرف کند یا خیر، عنوان کرد: سردار بسیار زحمت می‌کشد، اما مشکلات هست و همیشه هم بوده است. در حال حاضر نمی‌خواهم زیاد موضوع را باز کرده و درمورد آن حرف بزنم، اما شاید زمانی نیاز باشد مشکلات را بازگو کنم. امیدوارم مشکلات برطرف شود، چون حیف است این موقعیت که در شرایط سخت به دست آمده از دست برود. بهترین اتفاق‌ها باید برای این تیم رخ دهد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20589

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.