مهاجرانی: استقلال قطعا برتری خود را به الشرطه دیکته می کند | آوای استقلال
6

مهاجرانی: استقلال قطعا برتری خود را به الشرطه دیکته می کند

  • کد خبر : 2899
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
مهاجرانی: استقلال قطعا برتری خود را به الشرطه دیکته می کند
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بر این اعتقاد است که استقلال توانایی برتری برابر الشرطه و صعود به عنوان تیم اول گروه را دارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بر این اعتقاد است که استقلال توانایی برتری برابر الشرطه و صعود به عنوان تیم اول گروه را دارد.

حشمت مهاجرانی در خصوص تساوی بدون گل استقلال و الاهلی گفت: استقلال در این بازی خط دفاعی‌اش را نسبت به مسابقات قبلی ترمیم کرده بود و گرفتن یک امتیاز باعث شد در فاصله یک بازی مانده به پایان مرحله گروهی در صدر جدول قرار بگیرد. حالا سرنوشت صعود آن هم به عنوان تیم اول در دست مجیدی و شاگردانش است و امیدوارم بازی با الشرطه با برد استقلال همراه شود.

سرمربی پیشین تیم ملی تاکید کرد: استقلال در همه خطوط نسبت به الشرطه برتری دارد و قطعا می‌تواند این تیم را شکست دهد. بازی الدحیل و الاهلی برای هر دو تیم سخت‌تر است و استقلال موقعیت خوبی برای صعود از این گروه دارد.

وی ر خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: شکست پرسپولیس برابر الوحده یک حادثه یا شوک بود. در باشگاه الوحده کار کرده‌ام، آنها تیمی ریشه‌دار هستند و یک آکادمی قوی دارند و در بازی با پرسپولیس هم مشخص بود که با چنگ و دندان دنبال برد هستند. این شکست نشان داد که پرسپولیس نباید حریفانش را دست‌کم بگیرد اگر چه این تیم همچنان شانس اول صعود از این گروه است.

مهاجرانی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال یا پرسپولیس می‌توانند در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند؟» گفت: صحبت در مورد قهرمانی از حالا زود است چون در ادامه کار همه تیم‌ها سخت‌تر است با این حال این دو تیم قطعا پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارند. استقلال و پرسپولیس پیشینه‌ای قوی در آسیا دارند و مقابل تیم‌های شرقی هم به راحتی تسلیم نمی‌شوند. امیدوارم بعد از سال‌ها یکی از نماینده‌های ایران در این جام قهرمان شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2899

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.