منصوریان را خراب نمی‌کنیم | آوای استقلال
2
استقلال برد اما...

منصوریان را خراب نمی‌کنیم

  • کد خبر : 30056
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
منصوریان را خراب نمی‌کنیم
استقلال به یک پیروزی فوق العاده ارزشمند و استراتژیک در اهواز دست پیدا کرد و حالا بیشتر از هر زمان دیگری برای ادامه دادن رقابت‌های لیگ برتر انگیزه دارد.

به گزارش آوای استقلال، مسابقاتی که تا یازدهم فروردین سال آینده تعطیل شده است اما بدون شک سرمربی پرتغالی ما آنقدر توانایی دارد که آمادگی بچه ها را در شرایط مطلوب حفظ کند.
پیروزی در اهواز بخش مهمی از پازل قهرمانی استقلال تلقی می‌شود و برابر تیمی به دست آمد که به تازگی سرمربی خود را عوض کرده است.
این برد اگرچه بسیار ارزشمند است اما نباید به معنای خراب کردن سرمربی حریف تمام شود.
فراموش نمی کنیم علیرضا منصوریان عضوی از اعضای خانواده استقلال است و به هیچ عنوان نباید به خاطر ناکام شدن برابر آبی پوشان پایتخت تخریب شود.
جدا از ۹۰ دقیقه تقابل فولاد با استقلال، منصوریان همیشه مورد احترام و تکریم هواداران استقلال خواهد بود و در هفته بعدی رقابت‌های لیگ برتر قطعاً همه استقلالی های حاضر در خوزستان برای کمک به فولاد وارد عرصه می‌شوند و قدم به قدم او را حمایت می کنند تا نتایج ارزشمندی با تیم جدیدش بگیرد.
موفق شدن علی منصور در فولاد یعنی موفقیت یک استقلالی و بالاتر رفتن به پرچم استقلالی ها در عرصه لیگ برتر اتفاقی که آرزوی همه ما تلقی می شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30056

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.