منیعی: هنوز عیار ساپینتو مشخص نشده است | آوای استقلال
2
نتایج سرمربی استقلال قابل قبول است

منیعی: هنوز عیار ساپینتو مشخص نشده است

  • کد خبر : 27570
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
منیعی: هنوز عیار ساپینتو مشخص نشده است
میثم منبعی درمورد شرایط استقلال صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، میثم منیعی، با اشاره بازی استقلال و گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: این دو تیم در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین بازی فوتبال ایران را به نمایش خواهند گذاشت. این دو تیم از مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب خواهند شد.

وی افزود: قلعه‌نویی از مفاخر باشگاه استقلال است که باید حرمت وی را حفظ کنیم. او با جام‌های زیادی که در زمان بازیگری و مربیگری برای استقلال به ارمغان آورده و قطعه‌ای جدا نشدنی از تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی از روزی که هدایت گل‌گهر را بر عهده گرفته، این تیم را به بهترین سطح فنی رسانده است. گل‌گهر با او به یکی از قدرت‌های فوتبال ایران تبدیل شده است.

منیعی تصریح کرد: استقلال در این فصل یکی از بهترین و پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و انتظار داریم بازی با گل‌گهر تماشایی و زیبا باشد.

وی تاکید کرد: استقلال پر مهره‌ترین تیم ۱۰ سال اخیر خود را دارد و این انتظار می‌رود در هر بازی برای پیروزی و سه امتیاز پا به زمین بگذارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تا حالا بد نتیجه نگرفته است اما هنوز عیار واقعی خود را نشان نداده است. او مربی خوبی است و به طور حتم در آینده با تفکرات وی بیشتر آشنا خواهیم شد.

تیم فوتبال استقلال شنبه نهم مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف گل‌گهرسیرجان خواهد رفت. استقلال با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27570

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.