معجزه تغییر در سرزمین آبی | آوای استقلال
3

معجزه تغییر در سرزمین آبی

  • کد خبر : 1716
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۲۱
معجزه تغییر در سرزمین آبی
نتایج فرهاد مجیدی نشان داده که گویا در استقلال معجزه شده است
۶ بازی و ۵ پیروزی بدون ثبت هیچ شکستی. این کارنامه فرهاد مجیدی در سومین بازگشتش به استقلال است. متفاوت‌تر از دوتای قبلی.
با تأکید بر این نکته که فرهاد تاکنون چهره نخست رقابت‌های آسیایی هم بوده و تیمش با ۸ گل در ۲ بازی یکی از بهترین تیم‌های این رقابت‌هاست و نمایش خیره‌کننده‌ای دارد. آن هم در رقابت‌هایی که چند ماه پیش کابوس استقلالی‌ها بود.
کیفیت تیم محمود فکری در لیگ موجب شده بود تا استقلالی‌ها خیلی نگران رقابت با الدحیل، الاهلی و الشرطه باشند اما آنچه تاکنون رخ داده چیزی شبیه به معجزه است. پیروزی مقتدرانه برابر دو حریف اول و شاخ و شانه کشیدن برای آسیا.
بازی‌های استقلال تا اینجای رقابت‌ها بسیار چشم‌نواز بوده و علیرغم برگزاری نیمه شبانه‌اش تعداد زیادی از هواداران را بیدار و راضی نگه داشته است. آنها حالا باید به مصاف مهم‌ترین رقیب این گروه بروند. الدحیل که ستاره سابق استقلال را در ترکیب دارد. وقتی محمود فکری از استقلال می‌رفت به کنایه گفته بود که «مگر مربی بعدی می‌خواهد معجزه کند؟»
حالا نتایج فرهاد مجیدی نشان داده که گویا در استقلال معجزه شده است. فرهاد مجیدی خیلی پخته‌تر از قبل بدون حاشیه، با سکوت و متمرکز روی کاری که خوب آن را بلد است در حال پیش بردن کشتی استقلال است و در این مسیر بد هم عمل نکرده است.
استقلالی‌ها امیدوارند این آرامش و ثبات تیمی حفظ شود و آنها بعد از سال‌ها به ساحل آرامش برسند. آرامشی که بی‌شک می‌تواند با جام برای آنها همراه باشد.
دو بازی نخست به استقلالی‌ها روحیه بالایی داده و حالا آنها منتظرند تا خیلی زود کار صعودشان را تمام کنند و با قدرت بیشتر به لیگ برگردند تا در آنجا اختلاف امتیازشان با صدر را کاهش دهند. تیم فرهاد مجیدی خبرهای بیشتری برای هواداران استقلال دارد.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1716

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.