مراغه‌چیان: بزرگترین دستاورد آجورلو تزریق آرامش به استقلال بود | آوای استقلال
3
شوت مهدی‌پور من را به وجد آورد

مراغه‌چیان: بزرگترین دستاورد آجورلو تزریق آرامش به استقلال بود

  • کد خبر : 18830
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
مراغه‌چیان: بزرگترین دستاورد آجورلو تزریق آرامش به استقلال بود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت آجورلو واقعاً تاثیرگذار بوده و به همه از جمله تیم و مربی بها داده تا باعث شود بازیکنان در آرامش بازی کنند.

به گزارش آوای استقلال، سعید مراغه‌چیان ، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: بُرد خوبی بود. دو تیم برای کسب پیروزی آمده بودند و به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتند، اما بازی آنچه می‌خواستیم نبود و بیشتر در مرکز زمین دنبال می‌شد و کمتر توپی به مهاجمان رسید. فولاد تیم قابل احترامی نشان داد و با برنامه و سریع بازی می‌کرد. با این حال کسب سه امتیاز این بازی ارزش زیادی داشت که استقلال به آن دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: شوت مهدی‌پور من را به وجد آورد و باعث شد که برخی متوجه شوند وقتی راه نفوذ بسته است چقدر این شوت‌ها می‌تواند برای باز کردن دروازه حریف موثر باشد. در حال حاضر تمام تیم‌ها نتیجه‌گرا شده‌اند و کمتر میل به بازی هجومی نشان می‌دهند، اما چند سال بعد کسی نمی‌گوید این تیم خوب بازی کرد یا نه؛ همه می‌گویند که فلان تیم قهرمان شد.

*مطهری باید از ابتدای نیمه دوم وارد زمین می‌شد

وی درباره عملکرد خارجی‌های استقلال در بازی با فولاد تصریح کرد: بازیکنان یاد گرفته‌اند یک بازی خوب باشند، ۱۰ تا بازی بد. واقعاً چیز خاصی از خارجی‌های استقلال در بازی با فولاد ندیدیم. کادرفنی می‌تواند از ارسلان مطهری در خط حمله بیشتر استفاده کند. ورود او به زمین از دقیقه ۸۰ در روحیه‌اش تاثیر منفی می‌گذارد و باعث می‌شود انگیزه‌اش را از دست بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد خط دفاعی آبی‌پوشان عنوان کرد: استقلال الان به تنهایی بهترین خط دفاعی لیگ را دارد. سیاوش یزدانی همانطور که قبلاً گفتم به یک رهبر تمام عیار تبدیل شده و راه‌های نفوذ را به خوبی می‌بندد، اما یکی، دو ایراد دارد که می‌شود به راحتی آنها را حل کرد. عملکرد سیدحسین حسینی هم خیلی خوب بوده و سیو‌های تاثیرگذاری را ثبت کرد و توانست کارنامه قابل قبولی تا به این جای فصل به جا بگذارد.

*آجورلو با بها دادن به تیم و مربی، آرامش را به استقلال بازگردانده

مراغه‌چیان در ادامه اظهار داشت: نمی‌توان از الان قهرمان فصل را تعیین کرد. تیم‌های بالای جدول خیلی خوب کار کرده‌اند و اگر خدا بخواهد می‌توان گفت استقلال با ادامه این روند می‌تواند به قهرمانی نیم فصل برسد. چیزی که در استقلال قابل مشاهده است این است که بازیکنان انگیزه بالایی نشان داده‌اند و این اراده را دارند که در پایان فصل قهرمان شوند.

وی در خصوص نقش مدیریت در کسب این نتایج گفت: مدیریت آجورلو واقعاً تاثیرگذار بوده و به همه از جمله تیم و مربی بها داده تا باعث شود بازیکنان در آرامش بازی کنند. چند سالی بود که مشکلات مدیریتی امان تیم را بریده بود و باعث می‌شد که شاهد نتایج ضعیف در ادوار گذشته باشیم. تیمی که قدیم همه جور امکانات داشته چرا باید اکنون از داشتن یک زمین تمرینی خوب عاجز باشد؟

*هواداران ۵-۶ سال است که از همه جهات ضربه می‌خورند

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی هفته آینده مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: آلومینیوم با توجه به اینکه در بازی مقابل نفت آبادان شکست خورد مسلماً یک بازی هجومی را در اراک نمایش می‌دهد و برای برد مقابل استقلال قرار می‌گیرد تا سه امتیاز این بازی را بگیرد و مهم‌تر از آن استقلال را متوقف کند.

مراغه‌چیان در پایان خاطرنشان کرد: چرا در لیگ برتر از مربیان کارکشته در تیم‌ها استفاده نمی‌کنند؟ مربی از خارج می‌آورند یا مربی می‌آورند که کارنامه فوتبالی خوبی نداشته است. بهتر است از با تجربه‌ها بیشتر استفاده شود؛ چون می‌توانند با تجربه‌ای که دارند تیم را از لحاظ روحی و روانی دگرگون کنند. امیدوارم استقلال با حمایت هواداران بتواند قهرمان لیگ شود؛ زیرا با توجه به کادرفنی باتجربه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند روز به روز به قهرمانی نزدیک شود. هواداران استقلال واقعاً طی این ۵-۶ سال خیلی ضربه خوردند. این تیم می‌تواند این فصل دل هواداران را شاد کند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18830

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.