محسن گروسی:استقلال امسال تحت هر شرایطی باید قهرمان شود | آوای استقلال
2
رای کمیته انضباطی به پرسپولیس چه ربطی دارد؟

محسن گروسی:استقلال امسال تحت هر شرایطی باید قهرمان شود

  • کد خبر : 18846
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
محسن گروسی:استقلال امسال تحت هر شرایطی باید قهرمان شود
محسن گروسی معتقد است که استقلال تحت هر شرایطی باید قهرمان شود.

محسن گروسی در گفت و گو با آوای استقلال درخصوص دیدار مقابل آلومینیوم و دیدارهای سخت استقلال تا پایان نیم فصل اول رقابت ها گفت: ما اصلا بازی سخت و آسان نداریم و تیمی که می خواهد قهرمان شود همه بازی ها برایش مهم و سخت است. از سوی دیگر همه تیم ها با تمام وجود و قدرت می آیند و تلاش می کنند تا از تیمی که مدعی قهرمانی هست امتیاز بگیرند اما استقلال هم نشان داده که فوتبال را خوب و منطقی بازی می کند و جلوی تیم های بزرگ بازی را کنترل کرده و از موقعیت هایی که به دست می آورد نهایت استفاده را برده و نتیجه را هم کسب می کند به خصوص جلوی تیم های مدعی قهرمانی.
وی ادامه داد: نتایج تیم اراکی نشان می دهد که آنها هم تیم خوبی هستند و با وجود اینکه هفته گذشته اولین شکست خود را تجربه کردند اما تیم باحترامی به شمار می رود و خطیبی تیم خوبی را جمع کرده است. با این حال استقلال اگر می خواهد قهرمان شود نباید برایش اسم رقیب فرقی داشته باشد و باید تحت هر شرایطی با یک بازی منطقی ۳ امتیاز بازی را کسب کند که طی هفته های گذشته نیز به مراتب این کار را انجام داده است.
گروسی درباره اینکه بیشتر از نمایش زیبا، منطق در بازی های استقلال به چشم می خورد گفت: شرایط استقلال ایجاب می کند تا فقط ۳ امتیاز ها را بگیرد. اینکه زیبا بازی کنی ولی ۳ امتیاز را نگیری هیچکس خوشش نمی آید. هر چقدر هم زیبا بازی کنید به بازی زیبا امتیاز نمی دهند. درست است که باید فوتبال قشنگی را ارائه داد اما این زیبا بازی کردن امسال به کار استقلال نمی آید هرچند در برخی بازی ها تین نشان داده که توانایی انجام این کار را هم دارد اما الان شرایطی هست که فقط کسب ۳ امتیاز در اولویت قرار دارد تا استقلال بتواند در صدر جدول خودش را حفظ کرده و فاصله را با سایر مدعیان بیشتر کند.
وی افزود: امسال سالی هست که به هر شکل ممکن تیم باید قهرمان شود حالا اگر زیبا هم بازی نکرد اما کسب عنوان قهرمانی از هر چیز دیگری مهم تر است البته با ارائه بازی های جوانمردانه و الان تیم منطقی بازی می کند و خداراشکر امتیاز هم می گیرد.
مهاجم سالهای دور استقلال درباره اینکه به پرسپولیسی ها چه ارتباطی دارد که به رای کمیته انضباطی ایراد گرفته اند گفت: من با اسم تیم کار ندارم. استقالی ها کار خودشان را می کنند. حالا ۳ امتیاز را به استقلال دادند و آنها هم یک بیانیه دادند. مگر سال گذشته که بازی آنها مقابل سپاهان را ۳ بر صفر کردند استقلال بیانیه داد یا سایر تیم ها ورود کردند یا مگر کسی دخالتی کرد؟ بالاخره کسی که خلاف و اشتباه کرده باید تاوانش را هم بدهد.
وی تاکرد کرد: این که تیم سیرجانی دانسته یا ندانسته یک کاری را کرده باید بالاخره جریمه شود و کمیته های مستقل قضایی فدراسیون رای به این موضوع داده اما در هر صورت استقلالی ها نباید به این مساله توجه کنند و هر کسی هر کاری می خواهد بکند و انتهای فصل هم کسی به این مسائل کاری ندارد همانطور که برای تیم های دیگر این اتفاق افتاد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18846

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.