مبلغ قرارداد آمانوف با استقلال مشخص شد | آوای استقلال
3

مبلغ قرارداد آمانوف با استقلال مشخص شد

  • کد خبر : 20938
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
مبلغ قرارداد آمانوف با استقلال مشخص شد
عزیزبک آمانوف هفته گذشته با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد نهایی و رسمی خود را به مدت ۲ سال و نیم به امضا رساند.

به گزارش آوای استقلال، این بازیکن به طور رسمی در بازی مقابل ذوب‌آهن در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفت تا اولین بازی خود را برای آبی‌پوشان پایتخت انجام داده باشد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، طبق قراردادی که آمانوف با باشگاه استقلال منعقد کرده است، این بازیکن به طور سالیانه، مبلغ ۳۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال دریافت خواهد کرد.

تا اینجای کار، آمانوف از استقلال ۵۰ هزار دلار به خاطر مبلغ قرارداد خود دریافت کرده است تا پس از حضور خود در جمع آبی‌ها دریافتی داشته باشد. همچنین آمانوف برای گرفتن رضایت‌نامه خود از باشگاه لوکوموتیو تاشکند، حدودا مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال دریافت کرد تا مشکلی برای حضور در جمع آبی‌ها نداشته باشد.

بازیکن جدید ازبکستانی تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۷۶ بازی مقابل ذوب‌آهن به جای امیرحسین حسین‌زاده به بازی آمد تا اولین بازی خود را برای استقلال انجام دهد. این بازیکن با پیراهن شماره ۳۰ به میدان رفت.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20938

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.