ماست مالی باخت پیروزی به سبک پیوس! | آوای استقلال
3

ماست مالی باخت پیروزی به سبک پیوس!

  • کد خبر : 2699
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
ماست مالی باخت پیروزی به سبک پیوس!

فرشاد پیوس در خصوص شکست تیم فوتبال پیروزی مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیروزی رقیبش را دست‌کم گرفته بود و در نیمه اول کمتر برای ارائه بازی هجومی شور و اشتیاق داشت. از سوی مقابل مدافعان الوحده هم به خوبی وظایف‌شان را انجام دادند. با توجه به اینکه دومین بازی دو […]

فرشاد پیوس در خصوص شکست تیم فوتبال پیروزی مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیروزی رقیبش را دست‌کم گرفته بود و در نیمه اول کمتر برای ارائه بازی هجومی شور و اشتیاق داشت. از سوی مقابل مدافعان الوحده هم به خوبی وظایف‌شان را انجام دادند. با توجه به اینکه دومین بازی دو تیم مقابل یکدیگر بود، اماراتی‌ها شناخت خوبی از پیروزی داشتند و با آنالیز مناسب برنامه‌هایشان را در زمین اجرا کردند. این بازی اگر تا صبح هم ادامه پیدا می‌کرد، پیروزی موفق به گلزنی نمی‌شد.

پیشکسوت پیروزی گفت: بعضی حرف و حدیث‌های بچه‌گانه درباره شکست عمدی پیروزی مقابل الوحده مطرح می‌شود که این مسئله را کاملاً رد می‌کنم. تیمی که هدفش قهرمانی است باید مقابل همه رقبا برنده باشد و برایش تقابل با هیچ تیمی فرق ندارد. پیروزی دیروز جوانمردانه ظاهر شد. سرخ‌پوشان با دوندگی زیاد و استفاده از فضاهای زمین دنبال پیروزی بودند. با این وجود شاگردان گل‌محمدی در گلزنی موفق نبودند. گل الوحده در روند بسیار طبیعی به ثمر رسید و اینکه بعضی می‌گویند شکست عمدی بوده، حرف بچه‌گانه‌ای است.

پیشکسوت پیروزی پیرامون عدم همزمانی رقابت‌های گروهی در هندوستان گفت: عدم برگزاری همزمان رقابت‌ها اتفاق خوبی نیست. وقتی نتایج هر دو بازی روی سرنوشت رقابت‌ها تاثیر دارد، چرا نباید همزمان برگزار شود؟ اگر هندوستان امکانات برگزاری همزمان مسابقه را نداشته است، چرا به این کشور میزبانی داده شد. به نظرم مسئولان پیروزی در خصوص عدم برگزاری همزمان رقابت‌ها باید اعتراض کنند و به طور رسمی پیگیر این موضوع باشند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2699

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.