قهرمانی نیم فصل ؛ گل زود هنگام! | آوای استقلال
4

قهرمانی نیم فصل ؛ گل زود هنگام!

  • کد خبر : 19491
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
قهرمانی نیم فصل ؛ گل زود هنگام!
استقلال قهرمان نیم فصل شد اما هرگز نباید کار را تمام شده ببیند.

به گزارش آوای استقلال،

هزاران مثال زنده و مجسم می‌توان نام برد تا فهمید نباید به این عنوان فریبنده دلخوش بود.
قهرمانی پیروزی در غرب آسیا و قهرمانی یک دقیقه ای مقابل اولسان بهترین درس عبرت است برای اینکه لحظه های پیش از پایان دلخوشمان نکند و تا خط پایان جنگید!
استقلال تیم بزرگ و قابل احترام آسیاست تیمی که افتخار دست نیافتنی( چهار فینال آسیایی و دو قهرمانی آسیایی) برای تیم های ایرانی را در کارنامه افتخاراتش دارد. پس قهرمانی تنها در یک نیم فصل، در میانه راه و در شرایطی که روزها و بازیهای دشوار هنوز باقی ست، نمی تواند و نباید سرمستمان کند و موحب غفلتمان شود.
استقلال یک نیم فصل باید با تمام قدرت مقابل تیم هایی که هم نام استقلال و هم عنوان قهرمانی نیم فصل انگیزه شان را بیشتر کرده، بازی کند و این کار را بسیار خطرناک و دشوار میکند درست مثل گل دقایق اول که باید به خاطر حفظش با استرس دریافت گل تساوی دفاع کنی و ممکن از درست ثانیه ی پیش از سوت پایان بازی گل را دریافت کنی اما تیم های بزرگ با تفکرات حرفه ای راه را خوب بلدند آنها حتی اگر دقیقه نخست گل بزنند تا دقایق پایانی دروازه حریف را مورد آماج حملات قرار داده و فرصت حضور در نیمه را به آنها نمی دهند. تیم های بزرگ نترس بازی میکنند و هجومی، از گلزنی سیر نمی شوند عقب نمیکشند، دلخوش به عناوین مضحک قهرمانی غرب و نیم فصل نمی شوند.
تیم های بزرگ برای عناوین معتبر می‌جنگند برای لمس واقعی جام برای تاج گذاری!
استقلال باید حس و حال قهرمانی در نیم فصل را به کری های طرفداری بسپارد،خودش برود مهیای ادامه لیگ شود، مهیای رویارویی با رقبایی که می‌خواهند با غلبه بر استقلال به چشم بیاییند رقابت با تیم هایی که بازیکنانشان با انگیزه ی دیده شدن، بالا رفتن قیمتشان در فصل نقل و انتقالاتی، دعوت به تیم ملی، حضور در استقلال، گام به میدان مسابقه با استقلال می‌گذارند . استقلال باید در فرصت اندکی که دارد مهیای جنگی سخت باشد برای تصاحب عنوان واقعی قهرمانی لیگ و تصاحب جام وگرنه مثل قهرمانی پیروزی در غرب آسیا فقط باید به شنیدنش دلخوش کرد نه بالا بردن جامش!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19491

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.