قربانی:استقلال همچنان شانس صدرنشینی دارد | آوای استقلال
1

قربانی:استقلال همچنان شانس صدرنشینی دارد

  • کد خبر : 2622
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۲۴
قربانی:استقلال همچنان شانس صدرنشینی دارد
وقتی یک مربی ریسک می‌کند، باید از او پرسید هدفت چیست؟ امیدوارم در دو بازی آینده اشتباهات بازیکنان کمتر باشد و تیم به پیروزی برسد.

پیروز قربانی گفت: اگر استقلال دو بازی آینده خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد، می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم به مرحله بعدی صعود کند.

پیروز قربانی درباره شانس صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا  گفت:اگر استقلال دو بازی آینده خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد، می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم به مرحله بعدی صعود کند. با این حال امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که  استقلال به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شود.

قربانی با اشاره به تساوی ۲ بر ۲ استقلال مقابل الدحیل قطر در چهارمین بازی گروه C گفت:اصرار به گذاشتن سه مهاجم یعنی ارسلان مطهری، مهدی قائدی و شیخ دیاباته شاید در فاز هجومی کمک کند، اما یک تیم ۹۰ دقیقه حمله نمی‌کند و باید به فکر دفاع هم باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال آمار فوق‌العاده‌ای در گلزنی ثبت کرده، اما باید به آمار گل‌های خورده هم نگاه کنیم. با این حال باید دید اولویت‌های مربی چیست و اینکه آیا با این سیستم به هدفش رسیده یا نه. وقتی یک مربی ریسک می‌کند، باید از او پرسید هدفت چیست؟ امیدوارم در دو بازی آینده اشتباهات بازیکنان کمتر باشد و تیم به پیروزی برسد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2622

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.