فولاد، بهترین محک برای دستیاران ریکاردو | آوای استقلال
0
حالا باید خودشان را نشان بدهند

فولاد، بهترین محک برای دستیاران ریکاردو

  • کد خبر : 27647
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۴۲
فولاد، بهترین محک برای دستیاران ریکاردو
استقلال جمعه در حالی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که از بابت در اختیار داشتن بازیکنان خود مشکلی ندارد و تقریباً همه سرمایه هایش را در این میدان می تواند گسیل کند ولی نکته مهم اینجاست که فرمانده اصلی آبی پوشان نمی تواند کنار زمین قرار بگیرد .

به گزارش آوای استقلال، با توجه به اتفاقاتی که در سیرجان رخ داد، ریکاردو ساپینتو روز جمعه محروم خواهد بود و باید امیدوار باشیم این محرومیت به دیدارهای دیگر کشیده نشود. البته استقلال آنقدر قدرتمند است که حتی در صورت عدم حضور سرمربی اش روی نیمکت هم توانایی پیروزی برابر شاگردان جواد نکونام را داشته باشد اما این مسابقه حالا می‌تواند به یک سنگ محک مناسب برای افراد دیگری هم بدل شود.

روز امتحان

قطعاً ریکاردو در تمرینات نکات تاکتیکی لازم را ارائه می‌کند و فولاد به خوبی توسط گروه آنالیز استقلال تشریح خواهد شد .سرمربی آبی پوشان حتماً در جلسه فنی قبل از بازی نیز تدابیر تاکتیکی مورد نظرش را به‌طور کامل برای بازیکنان توضیح می دهد و در جریان مسابقه هم با استفاده از راهکارهای مختلف نظراتش را به نیمکت منتقل خواهد کرد ولی نکته مهم اینجاست که بازی روز جمعه سنگ محک بسیار مناسبی برای سنجیدن عیار دستیاران سرمربی پرتغالی استقلال خواهد بود. آنها باید نشان بدهند در غیابت سرمربی محروم توانایی کنترل نیمکت و انتقال اندیشه های تاکتیکی به داخل زمین را دارند و اگر این مدیریت بحران را به درستی انجام بدهند، قطعاً استقلال به یک خودباوری بزرگ خواهد رسید که حتی در صورت بروز مشکل برای سرمربی ، بقیه نفرات کاملاً می توانند اندیشه های او را دنبال کرده و به مرحله اجرا برسانند.

هوشیاری بازیکنان

مسابقه روز جمعه برای بازیکنان هم یک آزمون بزرگ است آنها باید به این مسئله توجه داشته باشند که در نقطه مهمی از فصل قرار گرفته‌اند و بیش از هر زمان دیگری باید اندیشه های تاکتیکی کادر فنی را داخل زمین پیاده کرده و با انرژی مضاعفی وارد میدان شوند چون فولاد یکی از حریفانی است که بازی با آنها حکم جدال شش امتیازی را دارد و حتی اگر سرمربی روی نیمکت نباشد باید شاگردان نکونام را شکست داد .فراموش نکنیم که متاسفانه احتمال دارد ساپینتو در بازی های بعدی هم محروم باشد و همین مسئله نشان می دهد بازیکنان باید با ارائه نمایش بدون حضور سرمربی در کنار زمین کاملاً انس بگیرند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27647

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.