فریده شجاعی: امیدوارم ستاره سوم با مجیدی روی پیراهن استقلال بنشیند | آوای استقلال
1
رازی که بعد از ۲۳ سال درباره مایلی کهن فاش کرد

فریده شجاعی: امیدوارم ستاره سوم با مجیدی روی پیراهن استقلال بنشیند

  • کد خبر : 18933
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
فریده شجاعی: امیدوارم ستاره سوم با مجیدی روی پیراهن استقلال بنشیند
فریده شجاعی به خبرورزشی گفت: مجیدی از جمله چهره‌هایی است که منصور پورحیدری عزیز علاقه بسیار زیادی به او داشت و من هم به لحاظ شخصیتی او را جزو چهره‌های موجه می‌دانم.

به گزارش آوای استقلال،فریده شجاعی جدا از اینکه همسر منصور پورحیدری بوده، خودش هم سال‌ها در ساختار ورزشی باشگاه استقلال حضور داشت و حالا به عنوان یکی از مدیران ارشد فدراسیون بسکتبال در کنار ورزش حضور دارد. همسر اسطوره فقید استقلال در گفتگوی تازه خود با خبرورزشی به نکات جالبی اشاره کرد و البته یک راز مهم را نیز پس از ۲۳ سال با ما در میان گذاشت.

*چند دقیقه قبل از اینکه با شما صحبت کنم، در فدراسیون بسکتبال میان برخی دوستان صحبت از فوتبال بود و اتفاقاً بساط کرکری هم حسابی داغ شده بود!

*برخی از مدیران و مربیان مطرح بسکتبال کشورمان پرسپولیسی هستند ولی استقلالی خیلی زیاد داریم. خود آقای آتشی یکی از بنیان‌گذاران باشگاه استقلال پس از انقلاب است و صمد نیک‌خواه بهرامی بسکتبالیست ارزنده کشورمان هم حسابی استقلالی است.

*فرهاد مجیدی از جمله چهره‌هایی است که منصور پورحیدری عزیز علاقه بسیار زیادی به او داشت و من هم به لحاظ شخصیتی او را جزو چهره‌های موجه می‌دانم.

*خیلی خوشحالم استقلال با شاگردان منصور به این شرایط خوب رسیده و نتایج ارزشمندی در پیکارهای لیگ برتر می‌گیرد. مجیدی و غلامپور هر دو از جمله شاگردان خوب پورحیدری بودند و موفقیت آنها یعنی شادمانی همه ما.

*امیدوارم شرایط خوب استقلال تا آخر فصل تداوم پیدا کند و ما شاهد قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر باشیم. البته همه چیز به لیگ برتر محدود نمی‌شود و دلم می‌خواهد مجیدی ستاره سوم را روی پیراهن استقلال بنشاند. این آرزوی بزرگ منصور بود که متأسفانه به آن نرسید ولی امیدوارم به لطف شاگردانش در آینده‌ای نزدیک محقق شود.

رازی که همسر اسطوره استقلال بعد از ۲۳ سال درباره محمد مایلی کهن فاش کرد/ وضعیت تیم مجیدی خوب است اما…

*وضعیت استقلال این روزها خیلی خوب است ولی متأسفانه این ماجرای تمدید مجوز حرفه‌ای و احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا واقعاً نگران‌کننده شده است.

*همه می‌دانیم که نمی‌شود با کنفدراسیون و فیفا شوخی کرد و استانداردهای مدنظر آنها حتماً باید احراز شود. امیدوارم داستان در جلسه پنجشنبه همین هفته حل و فصل شود تا این دو تیم مردمی و ارزشمند بتوانند جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کنند. استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و واقعاً حیف است از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود.

*در جریان عمل جراحی آقای محمد مایلی کهن قرار و دورادور جویای احوال ایشان هستم. امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبود و به ورزش مملکت دوباره خدمت کنند. آقای مایلی کهن یکی از افرادی بود که منصور احترام بسیار زیادی برایش قائل بود و انصافاً خود ایشان هم همیشه به شوهرم احترام می‌گذاشت.

*چند ماه پس از اینکه آقای مایلی کهن از هدایت تیم ملی کنار رفت، منصور به عنوان سرمربی برگزیده شد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید همان زمان محمد مایلی کهن بارها در گفتگو با آقای مصطفی هاشمی‌طبا – رئیس سازمان تربیت بدنی – به شدت از سرمربیگری منصور حمایت کرد و جزو حامیان پورحیدری روی نیمکت تیم ملی بود و چند بار هم به نفع ایشان در رسانه‌ها مصاحبه کرد. این ماجرا در سال ۷۷ اتفاق افتاد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18933

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.