فرهاد مجیدی دوباره یک پرسپولیسی را سورپرایز می‌کند! | آوای استقلال
2
سه ماه و بیست و یک روز بعد

فرهاد مجیدی دوباره یک پرسپولیسی را سورپرایز می‌کند!

  • کد خبر : 20527
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
فرهاد مجیدی دوباره یک پرسپولیسی را سورپرایز می‌کند!
در حالی که مسئولان باشگاه استقلال منتظر ورود عزیزبیک آمانوف، هافبک تهاجمی جدید این تیم به کشورمان هستند خبر می‌رسد این بازیکن به احتمال زیاد از بازی هفته دوم مقابل ذوب‌آهن قادر به همراهی تیم استقلال خواهد بود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در بازی رفت مقابل ذوب‌آهن نیز برای نخستین بار از خارجی خود سود برد ! کوین یامگا روز ۲۳ مهر برای اولین بار وارد کشورمان شد و پس از سپری کردن مراحل اولیه امضای قرارداد و ثبت رسمی آن در سازمان لیگ، کارت بازی‌اش برای دیدار هفته اول مقابل هوادار حاضر نشد تا استقلال در روز ۲۸ مهر بدون کوین یامگا به مصاف تیم رضا عنایتی برود.

پس از صدور کارت بازی کوین یامگا، این بازیکن در تاریخ سوم آبان ماه در اصفهان برای اولین بار در ترکیب استقلال مقابل تیم مهدی تارتار به میدان رفت. کوین یامگا در حالی به استقلال آمد که پیش‌بینی می‌شد با توجه به پست تخصصی اش که مدافع و هافبک راست است به جای احمد موسوی در اصفهان به میدان برود اما فرهاد مجیدی با بازی دادن به این بازیکن سیه چرده فرانسوی در پیکان خط حمله تیمش علاوه بر سورپرایز کردن ذوب‌آهنی‌ها و سرمربی پرسپولیسی این تیم، شرایط گلزنی کوین یامگا را نیز فراهم کرد تا او هر دو گل پیروزی استقلال در خانه حریف را به ثمر برساند.

حالا و نزدیک به سه ماه و ۲۱ روز پس از دیدار دور رفت بار دیگر استقلال بازیکنی به نام عزیزبک آمانوف را از لوکوموتیو ازبکستان به خدمت گرفته که گفته می‌شود قرار است از هفته دوم دور برگشت در ترکیب استقلال به میدان برود. بی‌شک این غافلگیری برای تیم مهدی تارتار خوشایند نخواهد بود.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با حساب دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌های تهرانی دومین برد متوالی خود در فصل جاری را مقابل سبز پوشان اصفهانی به دست بیاورند. دیدار برگشت دو تیم در چارچوب هفته هفدهم روز یکشنبه ۲۴ بهمن در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20527

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.