فرهاد به‌دنبال احیای قرارداد ۳ ساله | آوای استقلال
1

فرهاد به‌دنبال احیای قرارداد ۳ ساله

  • کد خبر : 19514
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
فرهاد به‌دنبال احیای قرارداد ۳ ساله
ابتدای لیگ بیست و یکم مصطفی آجورلو قراردادی به‌مدت 3 فصل کاری با فرهاد مجیدی منعقد کرد تا علاوه بر ایجاد آرامش ذهنی و جلوگیری از حاشیه‌‌سازی‌های احتمالی برای سرمربی منتخبش، خود را مدیری آینده‌نگر معرفی کند.

به گزارش آوای استقلال، برخی اما بر این باور بودند که سیاست مصطفی آجورلو پیش‌نمایشی است برای اکران یک فیلم اکشن! اما حالا به نقطه‌ای رسیدیم که اگر مجیدی بتواند نیم فصل دیگر تیمش را در صدر جدول نگه دارد، قرارداد سه ساله‌ای که با آقای مدیر منعقد کرده، احیا خواهد شد و کاملاً ضمانت اجرایی خواهد یافت. شاید مدیرعامل باشگاه استقلال نیز روزی که با مجیدی چنین قراردادی را به امضا رساند چندان به آینده او امیدوار نبود اما حالا فرهاد مجیدی در موقعیتی است که می‌تواند به این قرارداد اعتبار تازه‌ای ببخشد و مانع از هر تصمیم علیه خود از سوی مدیرعامل استقلال شود.
مجیدی در نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم تمام معیارهای یک تیم مدعی را در استقلال نمایان ساخته است. او با طراحی تیمی که هم در فاز دفاعی بسیار سختگیر و تحسین برانگیز است و هم در خط حمله گلیمش را از آب بیرون می‌کشد خود را در آستانه رسیدن به یک دستاورد بزرگ و نقطه‌ای آرمانی قرار داده است.
البته که فرهاد نیم فصل پرماجرا تا تصاحب این هدف بزرگ پیش رو دارد و باید در روزها و ماه‌های پرتلاطم باقی مانده تیمی که خود سازنده‌اش بوده را به عالی‌ترین شکل ممکن حفظ کند. در واقع مأموریت سخت آقای مجیدی و همکارانش تازه در استقلال آغاز شده است و او اگر تصور کند خوش‌شانسی‌های نیم فصل اول را با خود به نیم فصل دوم خواهد آورد سخت در اشتباه است و باید گام‌های محکمی در راستای حفظ هارمونی این تیم و بهبود اوضاع فنی و روحی تیمش بردارد.
ظاهراً سرمربی استقلال به بخشی از این اشکالات نیز معترف است وگرنه بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان هرگز مهر تأیید نمی‌زد بر سؤالی که روی همین محور بود و اعلام نمی‌کرد که تیمش از لحاظ فنی باید اصلاح شود.
این واقع‌بینی در حقیقت کلید موفقیت او در نیم فصل دوم هم خواهد بود اما پرواضح است که سرمربی استقلال باید تفکراتش را از وادی یک طرح خام به میدان عمل بکشاند و حقیقتاً در راستای بهبود وضعیت فنی استقلال گام‌های راسخی بردارد تا تیمش گرفتار بازی‌های پرتلاطم نیم فصل دوم نشود.
آنچه او به دست آورده در حقیقت نیمی از مأموریت مهمش در نیم فصل است و نیمه اصلی این پازل نیز باید در ماه‌های آتی توسط او و سربازانش تکمیل شود تا آن قرارداد ۳ ساله‌ای که ابتدای فصل منعقد کرده، کاملاً رنگ و بوی حقیقی به خود بگیرد و سرمربی استقلال از دایره پرابهامی که گرفتارش شده خارج و به یک مربی صاحب سبک و ایده بدل شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19514

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.