غرق کردن ملوان در برهوت آزادی! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

غرق کردن ملوان در برهوت آزادی!

  • کد خبر : 29373
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
غرق کردن ملوان در برهوت آزادی!
یک برد خوب و دلچسب که علاوه بر سه امتیاز بازی به بالا رفتن تفاضل گل مثبت هم کمک می کند مقابل تیمی ریشه دار و اصیل که همیشه خوب بوده و همواره فوتبالی زیبا ارائه داده است.

به گزارش آوای استقلال، اگر چه در خصوص ملوان و بی تفاوتی مسئولین انزلی به این تیم حرف داریم اما جای مطرح کردن آن حرفها در این مطلب نیست.
استقلال و ملوان در شرایطی که هوای تهران به طرز ناجوانمردانه ای آلوده است. در استادیوم پیر شهر که کم کم به عدم حضور تماشاگران پر شور عادت کرده، به مصاف هم رفتند تا این دو تیم ریشه دار و مردمی در دود و دم تهران بتوانند آزادی سالخورده را به وجد آوردند استادیومی که بعد از مدتها درش به روی هواداران باز شد هر چند استقبال از بازی به هیچ عنوان خوب نبود اما باید به تماشاگران برای اولین بار حق داد.
در هوایی که نفس کشیدن در آن بلعیدن سم است و نمی دانیم چطور بازی ها لغو
نمی شود، با قیمتهای سر به فلک کشیده آنهم برای نشستن در استادیومی که هر لحظه بیم فرو ریختن دارد، طبیعی و قابل انتظار بود که تماشاگران به فکر سلامت و جان خود باشند.
در چنین هوای آلوده، سرد و کم تماشاگری دو تیم برای به دست آوردن امتیازات بازی، هر چه در چنته داشتند”رو”کردند تا موقعیت خود در جدول را بهبود ببخشنداستقلال با ۲۷ امتیاز در رده چهارم از رقیب سنتی خود امتیازات زیادی را عقب مانده و برای جبران، باید ملوان را می برد تا هم روی نوار پیروزی قرار بگیرد هم بیش از این امتیاز از دست ندهد و فاصله کیلومتری نشود!
ملوان هجده امتیازی هم آمده بود که ببرد اما زورش به استقلال نرسید و سه امتیاز را واگذار کرد تا آبی ها بدانند اگر بخواهند می توانند!
با کسب این سه امتیاز البته در جدول تغییری چندانی ایجاد نمی شود سپاهان با برد مقابل نساجی جایگاه خودش در رده دوم جدول را حفظ کرد و گلگهر با یک بازی کمتر پایین تر از استقلال قرار گرفت و باید منتظر نتیجه بازی این تیم در هفته هفدهم باشیم اگر چه استقلال برای بازگشت به صدر جدول دنبال شمردن اختلاف امتیازاتش با تیم های رده دوم و سوم نیست و چشم به صدر جدول دارد.
اختلاف هشت امتیازی با صدر جدول نه آنقدر کم است که به راحتی دَم از جبران آن بزنیم نه آنقدر زیاد که قهرمانی را رویای خوشی در خواب بدانیم. همانطور که ما امتیاز دادیم پرسپولیس هم امتیاز می دهد فقط باید استقلال به انسجام، هماهنگی و آن انگیزه تحول برانگیزی برسد که مرد و مردانه با تمام وجود در زمین مسابقه بجنگد و تلاش کند و امتیازها را یکی پس از دیگری دشت کند در آن صورت رسیدن به قهرمانی نه تنها دور از دسترس نیست بلکه کاملا شدنی و میسر است.
فعلا کامتان با این بردِ شیرینِ سه امتیازیِ پرگل، شیرین!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=29373

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.