عضو هیئت مدیره استقلال: سلطانی‌فر مدیران بله قربان‌گو را انتخاب می‌کرد/ مددی می‌خواهد استقلال را وارد حاشیه کند | آوای استقلال
3

عضو هیئت مدیره استقلال: سلطانی‌فر مدیران بله قربان‌گو را انتخاب می‌کرد/ مددی می‌خواهد استقلال را وارد حاشیه کند

  • کد خبر : 19612
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
عضو هیئت مدیره استقلال: سلطانی‌فر مدیران بله قربان‌گو را انتخاب می‌کرد/ مددی می‌خواهد استقلال را وارد حاشیه کند
عضو هیئت مدیره استقلال به اظهارات مدیرعامل پیشین این باشگاه واکنش نشان داد و گفت که او می‌خواهد آبی‌پوشان را وارد حاشیه کند.

به گزارش آوای استقلال، سید حجت کریمی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال، مشکلات باشگاه و دیگر مسائل صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: از صدرنشینی استقلال در پایان نیم‌فصل اول شروع کنیم.

کل تیم زحمت کشیدند تا استقلال در صدر جدول قرار بگیرد. هیئت مدیره و حمایت‌های مصطفی آجورلو نیز باعث شد که استقلال رو به جلو حرکت کند. آجورلو طوری عمل کرد که کسی دغدغه نداشته باشد و همه به فکر کار تیمی باشند. این مسائل باعث ایجاد روحیه و پشتوانه و امید در استقلال شد. هیئت مدیره نیز در هیچ کار فنی دخالت نکرد و همیشه حمایت کردیم.

* تسنیم: برخلاف سال‌ گذشته، حواشی و اختلاف بین کادرفنی و مدیریت نمی‌بینیم.

با مدیریت انجام شده هیچ حاشیه‌ای نداشتیم. هیئت مدیره و مدیرعامل پشت تیم بودند و با همه مشکلاتی که وجود داشت، اجازه ندادند روند تیم دچار ایراد شود.

* تسنیم: بزرگترین مشکل باشگاه استقلال در حال حاضر چیست؟

بحث‌های مالی.

* تسنیم: قرار بود با قراردادی که با اسپانسر جدید بسته شده، مشکلات مالی کمتر شود، چطور امروز صحبت از مشکلات مالی می‌کنید؟

بحث‌های مالی برای این چند ماه نیست و به دوره‌های قبلی بازمی‌گردد. این بدهی‌ها برای مدیریت جدید به جا مانده و از این رو آجورلو و هیئت مدیره باید پاسخگو باشند. مدیریت قبلی هر طوری که دلش خواسته، قراردادها را بسته است، چون این فکر را کرده که قرار نیست او پول‌ها را بدهد و مدیر بعدی پرداخت می‌کند. اگر بدهی‌های قبلی نبود، باشگاه مشکلی نداشت. بدهی‌های ارزی زیادی داریم که به اینها باید رأی پرونده شکایت‌هایی که در فیفا داریم، اضافه شود. این بدهی‌ها برای کدام دوره بود؟ اگر ما یک اشتباه داشتیم، بگویند چنین اشتباهی رخ داده است. متأسفانه کسانی را به عنوان مدیر استقلال انتخاب کردند که اگر در دفتر خودشان هم معرفی می‌شدند، آنها را به عنوان مدیر انتخاب نمی‌کردند. مدیریت مثل داستان موتورسواری است، اول باید به طرف موتور کوچک بدهند، سپس موتور سنگین، چون اگر موتور سنگین به او بدهند، خودش را می‌کُشد! کسی که ظرفیت نداشته را مدیر استقلال گذاشته بودند.

* تسنیم: شما انتقادهایی به عملکرد مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان قبلی داشتید، با این صحبت‌ها اعتقاد دارید که مدیران قبلی استقلال به اشتباه توسط وزارت ورزش منصوب شده بودند؟

افرادی که انتخاب شدند مدیر نبودند و کسانی را انتخاب کردند که بله قربان‌گو بودند. کسی که مدیریتِ خودش را بلد نیست، چطور در مجموعه پرطرفداری مثل استقلال به عنوان مدیر منصوب می‌شود؟ حیف که نمی‌خواهم یکسری صحبت‌ها را انجام دهم وگرنه حرف برای گفتن زیاد است.

* تسنیم: در ماجرای حذف استقلال از آسیا مشخص شد که این باشگاه از اسفند ۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ فرصت داشته مدارک و اسناد را برای کسب مجوز حرفه‌ای بارگذاری کند. احمد مددی، مدیرعامل سابق استقلال اخیرا مدعی شده که بیشتر مدارک را بارگذاری کرده بودند و بدهی در دوره او باقی نماند.

حرف‌های او اصلا صحت ندارد. با یکی از کسانی که با او (مددی) کار می‌کرد، صحبت کردیم و گفت همه موارد به این آقا گفته بودیم ولی انجام نداد. اگر بدهی‌ نداشتند، پس این بدهی‌ها برای چه کسی است؟ این صحبت‌ها فرار رو به جلو است. مشکل ما این است که مدیری را می‌آوریم و زمانی که همه چیز را از بین می‌برد، پست بالاتری به او می‌دهیم، این مسئله مرسوم شده است. مدیری که نمی‌توانسته کار کند را برمی‌دارند و در مجموعه‌ای می‌گذارند که طرف سهام آن را به عنوان مثال از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش داده و چندین میلیارد ضرر زده است. با وجود این عملکرد، آن مدیر را تشویق می‌کنند و پست بالاتری به او می‌دهند.

* تسنیم: با این شرایط می‌پذیرید که درگیری‌ها و اختلاف نظرهای فصل گذشته بین مدیریت با کادرفنی و بازیکنان ضربه اساسی به استقلال زد؟

بله، آیا در حال حاضر خبری از باشگاه استقلال منتشر می‌شود که مدیر با مربی یا بازیکن درگیر شود؟ یا در جلسات بین خودمان مشکلی بوجود بیاید؟ ما هماهنگ شده کارها را جلو می‌بریم. همه پشت تیم هستیم و مشکلی نداریم، ولی چرا تیم قبلی با یکدیگر مشکل داشتند؟ چون مسائلی پشت قضایا قرار داشت که مدیران قبلی و تیم‌شان بهتر می‌دانند چه کارهایی انجام دادند. صحبت‌های او علیه مجیدی برای این است که استقلال را وارد حاشیه کند. ما تأکید کرده‌ایم که وارد این بازی‌ها نشوند. اگر آنها حرفی داشتند، در عمل انجام می‌دادند و کارها را جلو می‌بردند.

* تسنیم: حساب‌های باشگاه به خاطر مشکلات مدیریت قبلی بسته است؟

تا جایی که خبر دارم، حساب‌ها مسدود بوده که آن هم به خاطر مشکلات قبلی است.

* تسنیم: مدیرعامل فجرسپاسی شیراز پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در اظهارنظری گفته که سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در اسفندماه مشمول خدمت سربازی می‌شوند…

وقتی تیمی خوب کار می‌کنند، تا می‌توانند حاشیه درست می‌کنند. بهتر است در این مسیر وارد حاشیه نشویم، چون حرف زیاد است. مملکت قانون دارد و آجورلو نیز جزو کسانی است که می‌گوید طبق قانون کار کنیم. به این مسائل ورود نمی‌کنیم و حرف‌مان را در زمین می‌زنیم.

* تسنیم: … و صحبت پایانی؟

امیدوارم استقلال در نیم فصل دوم با قدرت پیش برود تا در پایان فصل با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کند. هیئت مدیره و مدیریت باشگاه از سرمربی و بازیکنان حمایت می‌کند. جا دارد خسته نباشید ویژه به آجورلو بگویم که خیلی زحمت می‌کشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19612

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.