عزیزی خادم با رفیق بازی و لابی، پدر فوتبال را درآورد | آوای استقلال
3
محمد نوری مطرح کرد؛

عزیزی خادم با رفیق بازی و لابی، پدر فوتبال را درآورد

  • کد خبر : 20849
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
عزیزی خادم با رفیق بازی و لابی، پدر فوتبال را درآورد
مصاحبه محمد نوری و آوای استقلال را در زیر می خوانید.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال درباره اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل شهاب الدین عزیزی خادم اظهار داشت: من همیشه منتقد رئیس فدراسیون فوتبال در دوران ریاست وی بودم، از اول هم مخالف این بودم که ایشان رئیس فدراسیون فوتبال شود اما به خاطر زد و بندها و لابی های که انجام شد در هر صورت این فرد به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد و کار هم تا اینجا پیش رفت.
وی ادامه داد: این در حالی است که انتخابها و انتصاباتی که عزیزی خادم انجام داد همه و همه از بابت تبعیض ها و رفیق بازی هایی بود که انجام شد ضمن این که نه مدیریت خوبی را از این چهره در این مدت شاهد بودیم و نه او توانست برنامه های خوبی را برای تیم های ملی و لیگ های داخلی فراهم ببیند.
نوری تاکید کرد: نمونه بارز آن ان حذف نمایندگان پر طرفدار فوتبال ایران از آسیا بود از جمله تیم محبوب خودم استقلال که اقدامات این آقایان در فدراسیون فوتبال باعث شد تا متاسفانه این تیم در اوج آمادگی از حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان محروم بماند.
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: این اقدامات باعث تأسف است و نمره مردودی و کارنامه سراسر افتضاحی را برای عملکرد کمتر از یکسال عزیزی خادم به ثبت رساند. نمرات رئیس فدراسیون پشت سر هم تجدیدی بود اما با حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به نظر من کارنامه او در این مدت به صورت کامل مردود شد.
محمد نوری یادآور شد: مشکلات و بدهکاری ها و مسائل مختلف برای تیمی مثل استقلال در همه این سال‌ها وجود داشته و اتفاقاً با همه این ایرادها و مشکلات تیم به آسیا رفت اما همیشه این مشکلات رفع رجوع می‌شد اما هیچگاه به این شکل نبود که تیم بخواهد از آسیا به خاطر نا کاربلدی و سوء مدیریت حذف شود.
وی افزود: صدمه ها و ضرباتی که این فدراسیون به استقلال زد در تاریخ بی نظیر است، ایشان نه مدیریت داشت و نه توانست کاری انجام دهد و به نظر من یک مهره ای بود که مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی از بالا تنظیم می‌شد و بقیه به او می‌گفتند چه کار بکند. عزیزی خادم اصلا رئیس و مدیر خوبی نبود و انشاالله هرچه زودتر برکنار شود تا شخص لایق تری روی کار بیاید.
نوری درباره کارشکنی‌های زیر دستان رئیس فدراسیون ازجمله درودگر در خصوص استقلال اظهار داشت: در هر صورت یک سری رفیق دور هم بر اساس رفیق بازی و لابی بازی جمع شده بودند و پدر فوتبال ایران و تیم‌های باشگاهی بخصوص استقلال را درآوردند که همه این موارد به سوء مدیریت عزیزی خادم مربوط میشود.
هافبک اسبق استقلال درباره نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل اظهار داشت: من معتقدم اگرچه بازیکنان با کیفیتی جذب تیم شدند اما خروجی های زیادی داشتیم، این نفرات را خود کادر فنی انتخاب کرده بودند و طبق سلیقه آنها آنها جذب تیم شدند اما ۸ خروجی برای تیم استقلال در نیم فصل خیلی زیاد و این موضوع بی سابقه است. در هر صورت ۲ خرید جدید این تیم هم بسیار خوب و باکیفیت هستند و امیدوارم در ترکیب تیم جواب بدهند و خیلی زود در تیم  جا بیفتند.
وی در پایان گفت: با اینکه ۸ نفر خروجی داشتیم اما تیم و نفرات خوبی داریم و به نظر من این تیم لیاقت قهرمانی را دارد و از تیم‌های دیگر خیلی بهتر بازی می کند و نتیجه می‌گیرد و انشاالله بتواند به امید خدا خواسته دل هواداران را در پایان فصل برآورده کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20849

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.