طاهری: پشت مربی گل‌گهر به چه کسی گرم است که اینقدر راحت توهین می‌کند؟! | آوای استقلال
3

طاهری: پشت مربی گل‌گهر به چه کسی گرم است که اینقدر راحت توهین می‌کند؟!

  • کد خبر : 27617
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
طاهری: پشت مربی گل‌گهر به چه کسی گرم است که اینقدر راحت توهین می‌کند؟!
سرپرست تیم فوتبال استقلال مدعی شد، مربی گل‌گهر سیرجان با دروغ گفتن و اتهام کذب باعث اخراج سرمربی استقلال در بازی روز گذشته شده است.

به گزارش آوای استقلال، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه درباره دیدار روز گذشته تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان که با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید، اظهار داشت: به لحاظ فنی بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. آقای ساپینتو در بیشتر دقایق مسابقه روی نیمکت بود و خیلی کم در کنار خط کنار زمین حاضر می‌شد. بازی آرام دنبال می‌شد تا اینکه داور به سود ما اعلام پنالتی کرد، پنالتی که هم‌ مربی حریف و حتی همه کارشناسان داوری صحت آن را تأیید کردند.

وی در ادامه افزود: نیمکت تیم حریف از محوطه جریمه خیلی فاصله داشت و صحنه را درست ندیدند و به یکباره به اعتراض دسته جمعی پرداختند. هجوم آنها به محوطه جریمه تیم‌شان باعث و دلیل ایجاد درگیری شد. نیمکت‌نشینان گل‌گهر نه تنها به داور و کمک داور به شدت اعتراض کردند، بلکه مقابل نیمکت ما هم به صورت دسته جمعی حضور داشتند و باعث تحریک و ایجاد جنجال شدند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: قبل از بازی امیر قلعه‌نویی و ساپینتو چهار پنج دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند. این دو برای یکدیگر احترام زیادی قائل بودند. متأسفانه دستیاران قلعه‌نویی این احترام را حفظ نکردند. استفاده از الفاظ «لات کجا هستید» و «پشتش به کجا گرم است» و از این قبیل جملات شایسته نیست. من از این دوستان می‌پرسم که شما این الفاظ را از کجا یاد گرفته‌اید که وارد فوتبال می‌کنید؟ خیلی جالب است که مربی تیم حریف بین دو نیمه به دروغ به داور می‌گوید سرمربی استقلال به زبان پرتغالی توهین می‌کند، در حالی که در نیمه اول، ساپینتو روی نیمکت نشسته بود و خیلی کم کنار خط آمد و اصلاً صحنه‌ای نبود که بخواهد اعتراض کند. همین اتهام زشت را بعد از پنالتی هم به داور منتقل کردند و زمینه‌ساز اخراج سرمربی استقلال شدند در حالی که او کاری نکرد که مستحق اخراج باشد.

طاهری تصریح کرد: ظاهر و باطن ساپینتو یکی است و زیر و رو نمی‌کشد. این نوع ادبیات نباید در فوتبال استفاده شود. او خارجی است. پشتش به چه کسی باید در اینجا گرم باشد؟ مگر کسی را می‌شناسد؟ پشت شما به چه کسی گرم است که اینقدر راحت به بقیه توهین می‌کنید؟ ظرفیت باخت داشته باشید و به اتهام کذب و مسائل حاشیه‌ای روی نیاورید. این همه سر و صدا، به خاطر اعلام پنالتی بود که همه کارشناسان صحت آن را تأیید کردند و باشگاه استقلال حتماً این تهمت‌ها و مصاحبه‌ها را از مجاری قانونی پیگیری می‌کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27617

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.