صادق درودگر هم سر شوخی را باز کرد؛ عزیزی خادم اگر رای بگیر بود، مهرعلی در مجمع تحقیر نمی شد! | آوای استقلال
4

صادق درودگر هم سر شوخی را باز کرد؛ عزیزی خادم اگر رای بگیر بود، مهرعلی در مجمع تحقیر نمی شد!

  • کد خبر : 20819
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
صادق درودگر هم سر شوخی را باز کرد؛ عزیزی خادم اگر رای بگیر بود، مهرعلی در مجمع تحقیر نمی شد!
صادق درودگر که طی 30 سال فعالیت رسانه ای او را تقریبا کنار تمام روسای فدراسیون ها دیده ایم برای عزل شهاب عزیزی خادم دلیل خواسته است! رفاقت با جادوگر، نابود کردن تیم های ملی پایه، سپردن فعالیت های تجاری به رفقا و شرکای مهرعلی، اعزام دوستان و آشنایان به سفرهای ملی، نامه نگاری مخفیانه با فیفا، نداشتن شفافیت مالی و ... اگر دلیل نیست، چیست؟

به گزارش آوای استقلال، در حالی که بزرگان فوتبال ایران شجاعت هیات رییسه فدراسیون فوتبال در عزل شهاب عزیزی خادم را ستایش می کنند، صادق درودگر مدعی است این عزل درست نیست و می گوید دلیل عزل را نمی داند.

واقعا عزل شهاب عزیزی خادم بعد از این همه شاهکار، دلیل هم می خواهد؟ همکاری با امیر اسکندری دلیل مناسبی برای عزل او نیست؟ داستان های var و باز کردن پای شرکت مشکوک به فوتبال ایران چطور؟ نداشتن شفافیت مالی؟ دخالت دادن رابر دومان در قرارداد پوشاک تیم ملی؟ همدستی و همسفر و همسفره شدن با شیادی که از فوتبال ایران شکایت کرد و غرامت چند صد میلیارد تومانی می خواهد؟ حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، نابود کردن تیم های پایه، نا امید کردن فوتبال ساحلی، بردن آبروی فوتبال ایران در دنیا با ماجرای پیراهن های بشور و بپوش ملی پوشان و ده ها تخلف و خطای دیگر برای حذف ضعیف ترین رییس فدراسیون فوتبال تاریخ کافی نیست؟

از این خنده دارتر، شوخی درودگر با رای آوردن اعضای هیات رییسه است. درودگر می گوید ۴ عضو از ۵ عضو هیات رییسه با کمک شهاب عزیزی خادم رای آوردند اما یادش رفته شهاب عزیزی خادم اگر رای جمع کن بود که حمیدرضا مهرعلی، استاد و مرادش، الگو و رهبرش در مجمع تنها ۲ رای نمی آورد و سوژه خنده مجمع نمی شد.

صادق درودگر و صادق درودگرها در فوتبال ایران کم نیستند. آدم هایی که با همه هستند و عملکرد، رفتار و گفتارشان نشان می دهد منافع خودشان را به نفع فوتبال ترجیح می دهند. صادق درودگر اگر دغدغه فوتبال ایران را داشت، هرگز و هرگز از شهاب عزیزی خادم دفاع نمی کرد. کارنامه این مرید جادوگر بدنام کرج هیچ نقطه روشنی برای دفاع ندارد. صادق درودگر داستان امیر اسکندری و ارادت شهاب به این جادوگر را نمی داند؟ داستان توپ و تبلیغات را چطور؟

داستان توپ های لیگ که در ایران تولید شد و با قیمت گزاف به جای توپ های اصل برای تیم ها و سازمان لیگ فاکتور شد و داستان همان تبلیغات محیطی که با کمک یک شرکت تبلیغاتی که در جردن دفتر داشت، انجام می شد، قطعا برای مخاطبان طرفداری جذاب است. طرفداری طی روزهای آینده حتما به این داستان های جذاب می پردازد. داستان واردات توپ هایی که از فرط فیک بودن حتی نام شان هم به اشتباه حک شده بود، هم جذاب است و هم خنده دار!

به قول شاعر در خانه اگر کس است، یک حرف بس است، صادق درودگر اگر واقعا دنبال دلیل می گردد این مطلب را بخواند تا شاید دلش خواست از خوب بیدار شود و به این نتیجه برسد که هیات رییسه اتفاقا خیلی دیر برای حذف عناصر مخرب از فدراسیون فوتبال اقدام کرده است.

صادق درودگر که برای عزل شهاب دنبال دلیل است، بد نیست بگوید برای حمایت از شهاب چه دلیلی غیر از همکاری با بهاروند دارد؟ آیا به صرف این که ایشان با بهاروند همکار است، فوتبال ایران باید به دست عزیزی خادم نابود شود و صدای هیچ کس هم در نیاید؟ فقط لطفا صعود تیم ملی را به شهاب ربط ندهید. هنوز یادمان نرفته ملی پوشان فوتبال ایران چگونه بعد از پیروزی در بیروت، علیه شهاب عزیزی خادم بیانیه دادند و اعلام کردند این فدراسیون ضعیف ترین پشتیبانی را از تیم ملی داشته و کمترین تدارکات و ناچیزترین امکانات را در اختیار تیم ملی گذاشته است. لطفا نگویید ملی پوشان متوجه نیستند و گل صعود را شهاب روی پاس گل علی عالی زده است!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20819

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.