شما کجای فوتبال هستید؟ | آوای استقلال
3
جولان دادن افشاریان و باند داوری!

شما کجای فوتبال هستید؟

  • کد خبر : 27806
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۱۸
شما کجای فوتبال هستید؟
خداداد افشاریان که در دوران حضور آدم های رانتی و کوچک در فدراسیون فوتبال توانست در کمیته داوران سمت بگیرد حالا خودش را از بدنه ی فوتبال میداند و به سخنگو و وکیل باشگاه استقلال می گوید شما کجای فوتبال بوده اید!

به گزارش آوای استقلال، آقای افشاریان شما که خطاهای محرز روی بازیکنان استقلال را نمی‌بینید و از داوری به شدت بودار بازی حمایت می‌کنید، اهل فوتبال هستید؟
کسی که به قول شما نود دقیقه فوتبال ندیده می‌فهمد که در حالت طبیعی آن صحنه هایی که در بازی استقلال_فولاد رخ داد پنالتی اظهر من الشمس بود اما شما و داورهایتان نمی پذیرید، نمی فهمید یا نمی بینید چون ظاهرا به صلاحتان نیست.
آقای افشاریان شما اگر فوتبالی بودید که دلتان برای فوتبال و این اوضاع نابه سامان داوری می سوخت و کاری در جهت بهبود شرایط می‌کردید نه اینکه به جای پذیرش اشتباه از آدم هایی که حقشان را مطالبه می‌کنند انتقاد کنید.
شما اگر اهل فوتبال بودید که می‌دانستید برای یک وکیل حقوقی، فوتبالیست یا داور بودن شرط نیست و اصلا در هیچ کجای دنیا چنین مسئله ای وجود ندارد که وکلا حتما از بدنه ورزش باشند!
شما اگر نود دقیقه فوتبال دیده بودید می دانستید آریگو ساچی و کارلوس آلبرتو پریرا و… اصلا فوتبالیست نبوده اند اما مربیان پر آوازه فوتبال هستند! یا مثلا آرسن ونگر و خوزه مورینیو هرگز بازیکنان قابل قبولی نبودند اما مربیان بزرگ و محبوب جهان فوتبال هستند…
شما به جای ابراز تاسف برای اینکه چه کسی سخنگوی باشگاه بزرگ استقلال است برای خودتان متاسف باشید که کمیته داوری را به یک حکومت خود مختار تبدیل کرده اید به یک جزیره یا یک دور همی خانوادگی!!
شما برای خودتان متاسف باشید که در پیشگاه خدا به این وضوح بر شرافت قضا و عدالت لگد زده اید!
آقای افشاریان این صندلی اگر ماندنی بود به شما نمی رسید.
مالک و مستاجر را از سرت بیرون کن در این دنیا هیچکس مالک نیست جز آنکه با شرافت و درستکاری اش در قلب مردم جایی دارد!
شما با امضای یک نا اهل به بدنه فوتبال وصل شدید و با یک امضا این وصله ناجور از پیراهن مطهر فوتبال جدا میشود آنروز خواهید فهمید چه کسی مستاجر بوده و صرف یه امضا و یک حکم کسی صاحب جایگاهی دائمی نمی‌شود!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27806

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.