شجاعت قربان زاده در برگزاری مجمع | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

شجاعت قربان زاده در برگزاری مجمع

  • کد خبر : 31194
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
شجاعت قربان زاده در برگزاری مجمع
پس از کش و قوس های فراوان و همچنین فشار هواداران و رسانه های حامی آبی پوشان پایتخت، سازمان خصوصی سازی و در رأس آن حسین قربان زاده فردا مجمع باشگاه استقلال را برگزار خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، شنیده های خبرنگار آوای استقلال حکایت از آن دارد که وزارت ورزش تمایلی به برگزاری مجمع استقلال در این زمان ندارد و دنبال اهدافی است که در حال حاضر بیانش درست نمی باشد.
شجاعت قربان زاده را در برگزاری مجمع فردای استقلال باید ستود و همچنین هواداران و رسانه های حامی استقلال نیز در ۴۸ ساعت گذشته که همه یکصدا خواهان برگزاری مجمع باشگاه استقلال بوده اند.
علت اینکه استقلالی ها مصر به برگزاری مجمع هستند شرایط نابسامان تیم است که سرمربی ندارد و در فصل نقل و انتقالات نمی خواهد کمافی السابق به رقبایش ببازد و قطعا با سروشکل گرفتن مجمع و معرفی اعضا هیئت مدیره باشگاه روند اجرایی مثبت را در پیش خواهد گرفت.
متاسفانه باخبر شدیم که وزارت ورزش دو عضوی را که برای هیئت مدیره معرفی کرده است قطعا باب میل هواداران استقلال نخواهد بود اما سازمان خصوصی سازی افراد صاحب سبک و متخصص آشنا به حوزه استقلال را انتخاب کرده است.
ما هم مثل شما منتظر می مانیم تا ببینیم فردا سازمان خصوص سازی با وزارت ورزش در نهایت چه اسامی را به مردم و هواداران استقلال معرفی می کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=31194

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.