سیاست یک بام و دو هوا به سبک سخنگوی باشگاه استقلال! | آوای استقلال
1

سیاست یک بام و دو هوا به سبک سخنگوی باشگاه استقلال!

  • کد خبر : 3254
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
سیاست یک بام و دو هوا به سبک سخنگوی باشگاه استقلال!
سخنگوی باشگاه استقلال در اقدامی عجیب در نشست خبری از طریق تریبون رسمی با صحبت‌‌هایش این باشگاه را وارد حاشیه کرد.

تیم فوتبال استقلال که به نظر می‌رسید با صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا با آرامش وارد ایران شود تا خودش را برای رقابت‌های لیگ برتر آماده کند، بار دیگر وارد حاشیه شد که این بار حاشیه از درون خود باشگاه و به بهانه جدایی فراز کمالوند صورت گرفت.

کمالوند که با پیشنهاد سایپا مواجه شده بود، در عربستان این موضوع را با فرهاد مجیدی مطرح و اصرار می‌کند که می‌خواهد در نقش سرمربی فعالیت کند. مجیدی که با وجود برخی اتفاقات در اردوی استقلال در عربستان سکوت کرده است با اصرار کمالوند راضی به جدایی او می‌شود.

کمالوند سپس با احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که در عربستان حضور داشت، موضوع پیشنهاد سایپا را مطرح می‌کند اما با مخالفت جدی او روبرو می‌شود. مددی نیز این مسئله را به اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هئیت مدیره انتقال می‌دهد. کمالوند وقتی متوجه مخالفت مددی می‌شود، سراغ مجیدی می‌رود و از او می‌خواهد به مدیرعامل استقلال بگوید با جدایی‌اش موافقت کند.‌ سرمربی آبی‌پوشان نیز به مددی می‌گوید که با جدایی کمالوند مخالفتی ندارد و از مدیرعامل می‌خواهد اجازه دهد به عنوان سرمربی به سایپا برود.

در این بین، اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از مددی درباره جدایی کمالوند توضیحاتی می‌خواهند که مدیرعامل استقلال ماجرا را تشریح می‌کند. او توضیح می‌دهد که مخالف جدایی کمالوند بوده، موضوعی که سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در مراسم معارفه کمالوند هم به آن اشاره کرد.

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره استقلال یکشنبه شب در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر درباره جدایی کمالوند توضیح مختصر داد و گفت: چند روزی است درگیر ویروس کرونا شده‌ام و در روزهای آخر قرنطینه هستم. من امروز متوجه جدایی فراز کمالوند شدم. روزی که کمالوند به استقلال آمد، فرهاد مجیدی مهربانانه برخورد کرد و روزی هم که جدا شد، همین برخورد صورت گرفت.

در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز تمام شده باشد، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری هفتگی خود و از تریبون باشگاه از مددی انتقاد کرد و گفت که در جریان موضوع نبوده‌ و از این اتفاق شوکه شده‌ است. درست دو هفته پیش در حالی که استقلال در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت نظری طبق روال هفتگی نشست خبری آنلاین برگزار کرد و با وجود اینکه باشگاه استقلال از خبرنگاران خواسته بود سوالات خود را مطرح کنند اما او با این توجیه که پاسخگویی به سوالات ممکن است استقلال را دچار حاشیه کند از پاسخگویی خودداری کرد.

دو هفته بعد اما در شرایطی که استقلال ۱۰ روز دیگر دربی را پیش‌رو دارد و در لیگ نیز مدعی قهرمانی محسوب می‌شود و قطعا همانند رقابت‌های آسیایی به آرامش نیاز دارد، سخنگوی استقلال با موضعگیری علیه مدیرعامل آن هم در رسانه رسمی باشگاه حاشیه‌ای جدید را رقم زد. این کار چیزی جز رفتاری منطبق با ضرب‌المثل «یک بام و دو هوا» نیست!

اگر هیئت مدیره در جریان این انتقال قرار نداشت، سخنگوی جوان باشگاه استقلال که بر دوری از حاشیه تاکید دارد، نمی‌توانست موضوع را درون خانوادگی حل کند؟ آیا انتقاد از مدیرعامل از طریق رسانه رسمی باشگاه هدفمند صورت گرفته است؟ آیا این خودزنی و سیاست یک بام و دو هوا از سوی سخنگوی باشگاه استقلال دلیل خاصی دارد؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=3254

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.