سه امتیاز آبی از مشتقات نفت ! | آوای استقلال
4

سه امتیاز آبی از مشتقات نفت !

  • کد خبر : 19427
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
سه امتیاز آبی از مشتقات نفت !
برد شیرین و پر گل استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به اندازه شش امتیاز ارزش داشت و هواداران بی شمار این تیم را خشنود کرد.

به گزارش آوای استقلال، حذف از آسیا آنقدر اتفاق بدی بود که گمان میرفت این تیم را تا هفته ها دچار حاشیه کند و موجب از دست دادن امتیازها شود اما تفکر حرفه ای یا دیدگاه منطقی باعث شد حذف از آسیا موجب از دست رفتن امتیازات لیگ نشود.
طبیعتا باشگاه های ایرانی و بویژه تیم های دولتی میدانند با این شرایط توان مقابله با تیم های تا بن دندان مسلح با تیم های متمول آسیایی را ندارند و حضورشان با صرفه کلی هزینه بیهوده و بر بیشتر بدهکار کردن این تیم هاست.
از طرفی به خاطر عدم برنامه ریزی مناسب و عدم رفتار حرفه ای و البته عدم همکاری فدراسیون با تیم ها (منهای پیروزی)حضور همزمان در لیگ،جام حذفی و بازیهای آسیایی موجب پایین آمدن کیفیت بازی شده و حضور بی ثمر در تمام رقابتها را به همراه خواهد داشت.استقلال شاید با درک این موضوع حذف از آسیا را برای خود اتفاق تلخی ندانسته و باعث شده با محروم شدن از آسیا تمام توان و تمرکزشان را برای لیگ بگذارند.
استقلال جا مانده از آسیا مقابل نفت بازی آتش بازی راه انداخت تا ضمن به نمایش گذاشتن اراده اش برای کسب جام قهرمانی خاطر هواداران متعصبش را که به خاطر باز ماندن از رقابتهای خاطره ساز آسیایی ناراحت و عصبانی بودند را شاد کند.
استقلال در دیدار با نفت علاوه بر این نکات مثبتِ نگاه منطقی ، برد پر گلو نمایش عزم جزم برای کسب قهرمانی موفق به بسته نگه داشتن دروازه هم شد اما انچه موجب خشنودی بیشتر بود عقب نکشیدن این تیم بعد از به ثمر رساندن گل بود.
زدن سه گل در حالی که گلی را دریافت نکردند نوید روزهای خوب پیش روست.
جا افتادن تفکر هجومی و میل سیری ناپذیر به گلزنی همان تحول شگفتی است که باید در استقلال رخ میداد امیدواریم در بازیهای بعدی ادامه این روند را شاهد بوده و تیمی را ببینیم که از ثانیه نخست تا ثانیه اخر اشتیاق گلزنی در ساق بازیکنانش مشهود باشد.
چنین تیمی لایق قهرمانی ست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19427

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.