سمیعی: از حاشیه‌سازان شکایت می‌کنیم | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

سمیعی: از حاشیه‌سازان شکایت می‌کنیم

  • کد خبر : 30093
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
سمیعی: از حاشیه‌سازان شکایت می‌کنیم
فرشید سمیعی اعلام کرد که باشگاه استقلال از افراد حاشیه ساز شکایت خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: طلب گابریل پین مربی اسبق استقلال به طور کامل پرداخت شده است و او به فیفا اعلام کرده است هیچ‌گونه طلبی از باشگاه استقلال ندارد.
وی افزود: رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرد، موظف است مطابق قانون این خبر را تکذیب کند در غیر این صورت از طریق مراجع صالح قضایی به جهت نشر اکاذیب شکایت خواهیم کرد.
معاونت حقوقی استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها با اخبار کذب به دنبال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند اما به طور حتم این اجازه را به آنها نخواهیم داد. درحال حاضر و دراین لحظه مهم نیست چه کسی یا چه کسانی مسبب این وضعیت هستند. هواداران انتظار دارند در این برهه باشگاه در فرجه قانونی بدهی هایی که مانع اخذ مجوز حرفه‌ایی می‌شود پرداخت کنند و بعدا زمان برای پیگیری‌های قانونی وجود دارد. از این‌رو مدیریت باشگاه استقلال در تلاش هستند در مدت باقیمانده بدهی استراماچونی و پادوانی را پرداخت نماید.
وی گفت: از مسئولان انتظار داریم آقای فتح الله زاده را که بدون هیچ حمایتی در حال تلاش برای پرداخت این بدهی هستند نه به عنوان شخص اقای فتح‌الله زاده، بلکه به عنوان مدیرعامل استقلال حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30093

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.