سلیمانی شرافت فروختنی نیست! | آوای استقلال
1
یادداشت اختصاصی

سلیمانی شرافت فروختنی نیست!

  • کد خبر : 27632
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
سلیمانی شرافت فروختنی نیست!
حیدر سلیمانی کارشناس متمایل به سرخ ها مدتی است نامش از تخم مرغ شانسی بیرون آمده و شده کارشناس داوری و از این شانسی که باند مافیای رسانه سرخ به او داده اند به شدت برای دیده شدن و البته برای جلب توجه مافیای رسانه استفاده و برای خوش آیندشان خوش رقصی می‌کند و همواره اظهار نظرهایش به بدترین شکل ممکن به ضرر استقلال است و غالبا تا جایی که می‌تواند استقلال را متهم می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، بر خود وظیفه دانستیم به او یادآور شویم مواظب حرفهایی که می‌زند باشد. گر نظرات مغرضانه او باعت متشنج شدن فضای استادیوم ها شود اگر شیطنت او در بیان اظهار نظر باعث تحریک و متشنج شدن سکوها شود آنوقت خود او هم از گزند در امان نخواهد ماند و هواداران تمایلات رنگی او به وقت اظهار نظر را بی جواب نمیگذارند و این باعث ایجاد فضای غیر محترمانه در استادیوم ها میشود.
سلیمانی در تازه ترین جو سازی و اظهار نظر رنگی اش مدعی شده ساپینتو پایه گذار بدعت اعتراض فیزیکی است!
آقای سلیمانی زمانی که بازیکن پرسپولیس کودک توپ جمع کن را به زشت ترین شکل ممکن تهدید کرد شما وجدانتان کجا در حال چرت زدن بود؟
آن وقت که دروازه بان پرسپولیس مامور نیروی انتظامی را زد آن هفته های متمادی که یحیی گل محمدی لگد میزد و مشت می کوبید و بطری آب پرت میکرد و شال میچرخاند و نفس کش می طلبید، وجدان شما کجای قطب گیر افتاده بود که به خواب زمستانی رفته بود؟
لطفا شیطنت نکنید و مواظب باشید شما بدعت ناجوری را باب نکنید…
آقای سلیمانی دیده شدن و وایرال اسمتان در پیج های هواداری و رسانه های بی اعتبار ارزش انکه شرافتتان را زیر سوال ببرید، ندارد.
علاقه به یک تیم آنقدر نمی ارزد که بشود به خاطرش چشم بر وجدان و شرف بست.
خودتان را بیش از خراب و مضحکه نکنید آنها که واقعا کارشناس داوری هستند در دل به نوچه خبرنگارانی که باعث بیرون آمدن اسم شما شدند لعنت میفرستند که با این حرفهای رنگی تان اعتبار و آبروی همه کارشناسان را زیر سوال برده اید!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27632

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.