واکنش مجیدی به حذف از آسیا،دلخوری بازیکن استقلال وقهرمانی نیم فصل | آوای استقلال
4

واکنش مجیدی به حذف از آسیا،دلخوری بازیکن استقلال وقهرمانی نیم فصل

  • کد خبر : 19150
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
واکنش مجیدی به حذف از آسیا،دلخوری بازیکن استقلال وقهرمانی نیم فصل
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل مس در لیگ برتر، به مسببان حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حمله کرد و گفت: آنها پست بالاتر گرفتند و حالا به ریش ما می‌خندند.

به گزارش آوای استقلال، فرهاد مجیدی بعد از برد ۳ بر ۲ استقلال برابر مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی بود. در نیمه اول فوق العاده بازی کردیم. از بازیکنانم راضی هستم. با تدبیر بازی کردیم. تیم مس هم بسیار خوب و جنگنده بود.

سرمربی استقلال در خصوص پنالتی دوم تیمش و اینکه سرمربی مس اعتقاد داشت این پنالتی درست نبود، یادآور شد: یاد بازی با پرسپولیس افتادم که داور پنالتی نگرفت ولی اینجا به درستی پنالتی اعلام شد. به نظرم پنالتی بود.

فرهاد مجیدی درباره عملکرد هافبک هایش در این تیم تصریح کرد: گفتم که در کل از تمام بازیکنانم راضی هستم. تیم ما در ۱۴ هفته نباخته است. بازیکنان با انگیزه بودند و از آنها می خواهم این روند را تا آخر فصل ادامه بدهند.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان نیمکت نشین این تیم در فضای مجازی گفت: من چیزی ندیدم.

خبرنگاری اعلام کرد که منظورش انتشار پیام بابک مرادی است که ظاهرا از نیمکت نشینی و سکونشینی در استقلال ناراضی است و قصد جدایی دارد. مجیدی در واکنش گفت: مرادی چه اعتراضی کرده است؟

سرمربی استقلال سپس افزود: اتفاقا بابک پسر و بازیکن خوبی است ولی چون در آن پست دو بازیکن داشتیم ترجیح دادیم در لیست نباشد. اگر بازیکنی بازی نکند و ناراحت نشود که فوتبالیست نیست! از نظر اخلاقی و فنی از بابک راضی هستم ولی در این بازی ترجیح دادیم در لیست نباشد.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه تیمش در یک قدمی قهرمانی نیم فصل لیگ قرار دارد، تاکید کرد: کلی می گویم. چند بار با بازیکنان صحبت کرده ام. تنها چیزی که ما را از قهرمانی دور می کند همین حرفهاست. قهرمانی نیم فصل برایم اهمیت ندارد.

مجیدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر بازی کردن امین قاسمی نژاد مقابل مس و گلزنی این بازیکن یادآور شد: از امین قاسمی نژاد تشکر می کنم. دو هفته ای بود که به خاطر مشکلاتش با تیم پدیده یا شهرخودرو نتوانستیم او را در لیست وارد کنیم. همچنین ابوالفضل جلالی و وریا غفوری بعد از چند هفته بازی کردند و از آنها هم تشکر می کنم.

سرمربی استقلال در ادامه این نشست خبری، در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: آرشیو مصاحبه هایم را بیاورید؛ همان موقع که می گفتند مجیدی دنبال بهانه است، این روزها را می دیدم. ببینید ما با چه وضعیتی جلوی الهلال در آسیا بازی کردیم. سه، چهار روز مدیران وقت استقلال جواب تلفنم را ندادند. ما با شیمبا (مهاجم برزیلی فولاد خوزستان) مذاکره کردیم. او قبول کرد بیاید ولی مدیران استقلال جوابم را ندادند و بدون شیمبا به لیگ قهرمانان رفتیم.

مجیدی با اشاره به موفقیت نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: باید هم الهلال قهرمان آسیا شود. نه فدراسیون ما زور دارد و نه ما امکاناتش را داریم. دو سال است بازی های ما خارج از کشور برگزار می شود. چرا باید تیم من که صدرنشین مرحله گروهی لیگ قهرمانان شده بود، باید خارج از ایران بازی می کرد؟ چرا برای بازی های ملی مشکلی نبود و سوریه به ایران آمد. آن موقع کرونا نبود؟ وقتی زور نداریم همان بهتر که آنها قهرمان شوند.

سرمربی استقلال بار دیگر از مدیران سابق این باشگاه انتقاد کرد و گفت: مدیران وقت آنلاین می شدند ولی جوابمان را نمی دادند. چرا ما و پرسپولیس باید برویم در عربستان و جلوی تماشاگرانشان بازی کنیم؟ چرا ما باید در امارات بازی کنیم؟ تمام بازی های امارات با تماشاگر است. آنها (الهلال) آنقدر قدرت داشتند که بازی های ما را بدون تماشاگر کردند. تا حرف هم می زنیم می گویند مجیدی بهانه می آورد.

مجیدی تاکید کرد: اگر برای فصل آینده از آسیا حذف نمی شدیم، باید با بنی یاس امارات کجا بازی می کردیم؟ آنها سه کشور انتخاب کرده بودند. تا حرفی می زنیم می گویند مجیدی فرار رو به جلو می کند. نتیجه اش همین می شود.

سرمربی استقلال در پایان گفت: آسیا باید افتخار کند استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان شرکت کند. ببینید کار به کجا رسیده که ما را کنار می گذارند. دو، سه روز است که می خواهم به این موضوع فکر نکنم. فاجعه است. مسببان این فاجعه حالا پست های بالاتری گرفته اند و به ریش همه می خندند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19150

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.