سرقت محتوا از یک کتابفروشی در برنامه فوتبال برتر | آوای استقلال
3

سرقت محتوا از یک کتابفروشی در برنامه فوتبال برتر

  • کد خبر : 20158
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
سرقت محتوا از یک کتابفروشی در برنامه فوتبال برتر
دوشنبه‌شب در برنامه فوتبال برتر کلیپی به مناسبت روز مادر پخش شد که پایان‌بخش آن تصویری از یک گهواره سفید و صدای پس‌زمینه لالایی یک زن و حک شدن جمله «دوستت دارم مامان! همین!» بود.

به گزارش آوای استقلال، تصاویری که با بقیه کلیپ متفاوت بود و خیلی زود مشخص شد بخشی از ویدیویی است که در شبکه‌های اجتماعی کتاب‌فروشی «کتاب مان» به مناسبت روز مادر منتشر شده است و محمدحسین میثاقی و دوستانش آن را با حذف لوگوی کتابفروشی مذکور به پایان کلیپ خود چسبانده‌اند تا آن را حسی‌تر کنند.
این موضوع با واکنش‌هایی از سوی دست‌اندرکاران این کتاب‌فروشی روبه‌رو شد. از جمله توییتی از سمیرا رستگارپور با این مضمون: «رسانه ملی اندازه یک کتاب‌فروشی ساده هم بلد نیست تولد محتوا کند.»
سایت سینماپلاک که این خبر را بازتاب داده، نوشته است که این ماجرا این سؤال مهم را به وجود آورد که آیا برنامه‌ای که به نوعی نورچشمی شبکه سه محسوب می‌شود و براساس شنیده‌ها یکی از بالاترین برآوردها را در میان برنامه‌های تلویزیونی دارد، با کمبود بودجه مواجه است که دست به چنین سرقت آشکاری بزند؟ یا همان‌طور که سمیرا رستگارپور نوشته، رسانه ملی اندازه یک کتاب‌فروشی ساده هم بلد نیست تولید محتوا کند؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20158

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.