ساپینتو: مشکلات‌ داریم اما گریه نمی‌کنیم | آوای استقلال
2

ساپینتو: مشکلات‌ داریم اما گریه نمی‌کنیم

  • کد خبر : 30028
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
ساپینتو: مشکلات‌ داریم اما گریه نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پی پیروزی مقابل فولاد خوزستان از فرصت استفاده کرد و از مشکلات و کم و کاستی‌های تیمش گفت.

به گزارش آوای استقلال، ریکاردو ساپینتو پس از برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: من انسان بسیار خوب و فردی بسیار خوب به‌عنوان مترجم کنار خودم دارم، ولی احساس کردم صحبت‌هایم را خوب متوجه نشدید و در آخرین حضورم در نشست خبری طور دیگری برداشت شد و جریمه شدم. مترجم کنار ما خواهد بود، ولی از این پس در کنار زرندی (مدیر رسانه‌ای استقلال) در نشست خبری صحبت‌هایم را منتقل می‌کنم. من استحقاق جریمه‌ را نداشتم، چون کلمه‌ای به کار نبردم که جریمه شوم. برخی از رسانه‌ها با من و آدم‌های کنارم رفتار جدی نداشتند. از حدود هشت یا ۹ ماه قبل که آمده‌ام، رفتار دوستانه با اصحاب رسانه داشتم، ولی از برخی رسانه‌ها رفتار متقابل نداشتم.

وی با اشاره به برتری تیمش در این دیدار تصریح کرد: ما لیاقت پیروزی را داشتیم و در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و در این فضای سخت برنده شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: چند ماه است که صحبتی نکرده‌ام، به خاطر اینکه منتظر بهترین لحظه برای انجام صحبت‌هایم بودم. کادر فنی و بازیکنانی که با من کار می‌کنند، قهرمان و شجاع هستند. ما تحت تأثیر مشکلات مالی و سخت هستیم. منتظر سه هفته تعطیلی پیش رو بودم که یک چیزی را بگویم، هر چند نمی‌خواستم تمرکز تیمم گرفته شود. سه هفته تعطیلی داریم و وقتش رسیده است یکسری چیزها را بگویم، چون دو ماه دیگر مسابقات مهمی در لیگ و حذفی داریم. باید برخی مسائل در تیم ما حل شود.

ساپینتو ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم مقصر چه کسانی هستند یا یک نفر مقصر است، ولی در چند ماه گذشته شرایط سختی داشتیم. مدتی است همه درباره استراماچونی و طلبش صحبت می‌کنند، ولی پول کادر فنی و بازیکنان خودمان نیز هست. من ۱۰، ۱۲ بازی است که پاداش نگرفته‌ام. ما گریه نمی‌کنیم تا بگوییم این مشکلات را داریم، اما واقعیتی است که درباره آنها صحبت می‌کنیم. برخی بازیکنان ما به خاطر مخارج‌شان خودروی خود را فروخته‌اند. بازیکنان تعهداتی برای سرمایه‌‌گذاری جهت خرید خانه و خودرو داشتند. مشکل اولی که باید حل شود، تیم خودمان است، برای کادر فنی، بازیکنان و همینطور کسانی که کنار تیم هستند و از جان‌شان مایه می‌‌گذارند. امیدوارم یک نفر مسائل را برطرف کند، مثل منطقه ریکاوری، جکوزی، سالن بدنسازی و … که مشکل داریم. زمین تمرین ما شرایط خوبی ندارد. درست است که باید برای بهتر شدن بجنگیم، مسئله‌ای نیست و دوست دارم در فشار بجنگم، ولی باید یک نفر باشد که مشکلات را حل کند.

وی افزود: ما بازیکنان و در واقع تیم خوبی داریم. عاشق استقلال و هدایت این تیم هستم، اما امیدوارم حمایت از تیم ما بیشتر شود و راه‌حلی برای مشکلات پیدا کنند. بزرگ‌ترین حمایتی که کنارمان داریم، هواداران فوق‌العاده و عالی استقلال هستند. شاید برخی از آنها مشکلات مالی داشته باشند و پول کافی برای حمایت از تیم نداشته باشند، ولی همیشه به‌صورت عالی کنار تیم بودند. ما یک خانواده هستیم. شاید آنها زندگی سختی داشته باشند، ولی برای حمایت از تیم هر کاری می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه بازی‌های سپاهان و پرسپولیس در دیدارهای آینده روی کاغذ آسان‌تر از استقلال است، گفت: ما بازی به بازی صحبت می‌کنیم. در فوتبال هر تیمی می‌تواند تیمی را ببرد. بازی‌ها تمام نشده است و جنگ بزرگی بین این سه تیم ادامه دارد. این جنگ بین پرسپولیس، سپاهان و استقلال تا پایان لیگ است. باید این را بگویم که برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم و این موضوع را دوباره تأکید می‌کنم تا سوءتفاهمی پیش نیاید.

ساپینتو راجع به عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی امروز تأکید کرد: فولاد تیم خوب و جنگنده‌ای است. دوست داشتم هر دو تیم بجنگند، ولی ما بهتر بازی کردیم. فولادی‌ها تیم خوبی دارند و به آنها علاقه دارم. هواداران‌شان نیز خوب بودند و این زیبایی فوتبال است.

وی در مورد برنامه‌ریزی فدراسیون و سازمان لیگ برای مسابقات لیگ برتر گفت: من کمی نگران هستم درباره این موضوع صحبت کنم. می‌خواهم راحت حرف بزنم، ولی ممکن است سوءتفاهمی پیش بیاید. هر بار بلایی سر من می‌آورند و نمی‌دانم چه زمانی باید صحبت کنم. خیلی از چیزها باید درباره برنامه‌ریزی، ساعت مسابقات و … بهتر شود. اگر روزی بخواهند به‌عنوان فرد خارجی به حرف من گوش دهند و اگر می‌پذیرند، بدانند در دسترس‌شان هستم تا نظرم را به‌عنوان کسی که تجربه دارم، در اختیارشان بگذارم. شور و هیجان هواداران فوتبال در ایران و پرتغال شباهات زیادی به هم دارند. اینجا استعدادهای زیادی وجود دارد و فوتبال می‌تواند در خیلی از زمینه‌ها پیشرفت کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=30028

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.