رکورد عجیب ستاره الاهلی برابر ایرانی ها | آوای استقلال
2

رکورد عجیب ستاره الاهلی برابر ایرانی ها

  • کد خبر : 2636
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
رکورد عجیب ستاره الاهلی برابر ایرانی ها
عمر السومة مهاجم سوری تیم فوتبال الاهلی، در جریان حضورش در برابر تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 10 گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد.

از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد فردا استقلال و الاهلی در حساس ترین دیدار گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در استادیوم الجوهره شهر جده به مصاف هم می روند. برنده این دیدار را می توان تا حدود زیادی به عنوان تیم راه یافته به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا تلقی کرد.

رکورد ۱۰۰ درصد گلزنی السومه
روزنامه الریاضیه نیز در مطلبی به آمار و ارقام این بازی پرداخته است. این روزنامه با اشاره به آمار خوب عمر السومه در برابر تیم های ایرانی نوشت: عمر السومه مهاجم سوری تیم فوتبال الاهلی، در جریان حضورش در برابر تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ۱۰ گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد. السومه در ۱۱ دیدار برابر تیم های ایرانی با پیراهن الاهلی شرکت کرد و سهم او در گلزنی ها در برابر نمایندگان ایران ۱۰۰ درصد بود و او به تمام تیم های ایرانی که مقابلشان قرار گرفته، گل زده است و راه گلزنی به ایرانی ها را می داند.

این بازیکن ۳۲ ساله امروز، در دیداری تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله پنجم مرحله گروهی به مصاف استقلال ایران می رود، به دنبال تقویت رکورد گلزنی خود در برابر تیم های ایرانی و ارتقا رتبه تیم خود است. در صورت پیروزی در دو بازی بعدی مقابل استقلال ایران و الدحیل ، قطر که رقبای مستقیم الاهلی محسوب می شوند، این تیم در صدر گروه قرار می گیرد.

 

 

امروز رویارویی ششم
تیم فوتبال الاهلی امروز برای ششمین بار در تاریخ خود در برابر همتای ایرانی اش استقلال تهران قرار می گیرد. آنها اولین بار در سال ۲۰۱۰ طی دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که این دو دیدار با پیروزی ۲-۱ استقلال در هر دو مسابقه به پایان رسید. در رویارویی سوم، الاهلی با دو گل سلمان المؤشر در مقابل تک گل ارسلان مطهری همتای خود استقلال را شکست داد. الاهلی سپس در بازی برگشت در سال ۲۰۲۰ با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب استقلال شد و در مسابقه اخیر نیز با نتیجه ۵ بر ۲ برابر تیم ایرانی تن به شکست داد.

 

خطر محرومیت برای ۴ نفر
چهار بازیکن الاهلی در صورت دریافت کارت زرد در بازی با استقلال، دیدار نهایی مقابل الدحیل را از دست می دهند. عمر السومه سوری، سلمان المؤشر، عبدالرحمن غریب و عبدالباسط الهندی یک کارت زرد دارند و اگر امروز اخطاری دریافت کنند، از بازی بعدی محروم خواهند بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2636

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.