رکورد جذاب برای مطهری | آوای استقلال
2

رکورد جذاب برای مطهری

  • کد خبر : 28163
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
رکورد جذاب برای مطهری
ارسلان مطهری موفق به ثبت رکورد جذابی شد.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین دیدار رسمی خود پیش از جام جهانی قطر در کرمان به دیدار نساجی رفت و با شکست دادن این تیم عنوان قهرمانی سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را از آن خود کرد تا تنها جامی که به آن نرسیده بود را برای اولین بار به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

در این دیدار بازیکنی برای آبی پوشان گلزنی کرد که به واسطه گلزنی هایش در دربی محبوب هواداران این تیم بود، اما ماه‌ها بود که مورد کم مهری مربیان قرار گرفته بود و فرصت بازی در ترکیب ثابت را پیدا نمی‌کرد.

ارسلان مطهری که حالا به واسطه زدن گل قهرمانی استقلال در سوپرجام بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفته، در ابتدای این فصل حتی تا مرز جدایی از استقلال هم رفت و اگر نبود اصرارهای پی در پی خودش، همان زمانی که با حکم آجورلو از حضور در تمرینات منع شده بود، از این تیم جدا می‌شد. اما این بازیکن ماند، تلاش کرد تا حالا تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان نزد همان مربی باشد که روزی خواهان جدایی وی از جمع شاگردانش بود.

مطهری با گل زدن در سوپرجام به یک رکورد کاملاً منحصر به فرد در تاریخ استقلال دست یافت و تبدیل به اولین بازیکنی شد که در تمام تورنمنت‌های رسمی با پیراهن استقلال گل زده است.

این مهاجم چارچوب شناس و جنگنده پیش از این در رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا، لیگ برتر و جام حذفی با پیراهن استقلال گل زده بود و با زدن گل در دیدار سوپرجام کلکسیون خود را تکمیل کرد تا تبدیل به اولین و تنها بازیکن تاریخ باشگاه استقلال شود که در تمام تورنمنت‌های رسمی برای این تیم گلزنی کرده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=28163

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.