روشن:‌ به قهرمان در پایان فصل جام می‌دهند | آوای استقلال
3

روشن:‌ به قهرمان در پایان فصل جام می‌دهند

  • کد خبر : 20376
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
روشن:‌ به قهرمان در پایان فصل جام می‌دهند
پیشکسوت استقلال گفت: این درست که استقلال در پایان نیم فصل قهرمان شد اما در فوتبال چیزی به نام قهرمانی نیم فصل جایی ندارد و در پایان فصل جام را به تیم اول اهدا می‌کنند.

به گزارش آوای استقلال، «حسن روشن» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: این درست که استقلال در پایان نیم فصل قهرمان شد اما در فوتبال چیزی به نام قهرمانی نیم فصل جایی ندارد و در پایان فصل جام را به تیم اول اهدا می‌کنند.

وی افزود: در سال‌ها متمادی استقلال با پرویز مظلومی و صمد مرفاوی در نیم فصل اول موفق بود و حتی اول نیز شد اما در نیم فصل دوم لیگ نه تنها قهرمان نشد بلکه در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفت. استقلال باید از اتفاقات گذشته درس بگیرد و کوچک‌ترین لغزشی انجام ندهد.

روشن خاطرنشان کرد: این تیم می تواند با فرهاد مجیدی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد اما نباید از این وضعیت خارج شوند. استقلال در شرایط بسیار خوبی است و باید به این روند خود ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرذد: تیم مجیدی شایسته، با انگیزه و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است. من به این تیم امیدواری زیادی دارم و آرزوی قلبی من این است که وقتی لیگ به پایان رسید در جشن قهرمانی آبی‌پوشان شرکت کنم.

روشن با اشاره به نگرانی خود در خصوص احتمال جدایی بازیکنان در پایان فصل تصریح کرد: من به فرهاد مجیدی گفتم و به شما نیز می‌گویم نگران فصل آینده هستم. وقتی فصل به پایان برسد نباید دوباره تعداد زیادی از بازیکنان استقلال جدا شوند.

وی با تمجید از عملکرد آجورلو در باشگاه استقلال تاکید کرد: مصطفی آجورلو در این مدت که مدیرعامل استقلال بوده عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته و آرامش را در استقلال حاکم کرده است و می‌تواند روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال اگر بتواند دو مهره خوب بگیرد در نیم فصل دوم اندک ضعف‌هایش را برطرف کرده و دیگر با آمادگی کامل در مسابقات به میدان می‌رود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20376

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.