روزهای دشوار استقلال پس از لیگ قهرمانان | آوای استقلال
4

روزهای دشوار استقلال پس از لیگ قهرمانان

  • کد خبر : 2628
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۸
روزهای دشوار استقلال پس از لیگ قهرمانان
شاگردان فرهاد مجیدی این روزها درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا روزهای دشواری را در لیگ برتر ایران پیش رو دارد.

شاگردان فرهاد مجیدی این روزها درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا روزهای دشواری را در لیگ برتر ایران پیش رو دارد.

شاگردان مجیدی آخرین دیداری که در لیگ برتر برگزار کردند بازی مقابل پیکان بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال بعد از بازگشت از آسیا باید دیدارهای خود عقب افتاده خود را برگزار کند. البته اینکه تیم های حاضر در آسیا باید در ابتدا دیدارهای عقب افتاده خود را برگزار کنند یا اینکه طبق برنامه ریزی سازمان لیگ در هفته بیست و دوم به میدان بروند مشخص نیست چون هنوز سازمان لیگ تصمیمی در این باره نگرفته است. ماجرا وقتی پیچیده تر می شود که با توجه به شیوع گسترده کرونا در کشور هند، کاروان پرسپولیس بعد از بازگشت از هند باید یک هفته قرنطینه باشد و همین باعث خواهد شد که شاید دربی پایتخت در تاریخ ۲۲ اردیبهشت برگزار نشود.

با این وجود به نظر می رسد سازمان لیگ ابتدا دیدارهای عقب افتاده تیم های آسیایی را برگزار کند که در این صورت استقلال کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت. اگر قرار باشد در ابتدا بازی های عقب افتاده برگزار شود، استقلال باید به ترتیب مقابل صنعت نفت، شهرخودرو، ذوب آهن و پرسپولیس به میدان برود. دیدارهایی که هر کدام به نوبه دشوار هستند و می توانند برای استقلال دردسرساز باشند.

کار آبی پوشان دشوارتر می شود چون این تیم با خستگی مضاغف نسبت به رقبای خود به لیگ برتر بر می گردد. قطعا فشردگی بازی های آسیایی از نظر بدنی به شاگردان فرهاد مجیدی فشار می آورد و حتی ممکن است باعث مصدومیت بازیکنان هم بشود. علاوه بر این اگر استقلال نتواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند، مجیدی کار دشواری برای احیای انگیزه و انرژی بازیکنان تیمش خواهد داشت و همین موضوع می تواند دردسر بزرگی برای استقلال باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2628

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.