رضا درویش پنجمین قربانی یحیی گل محمدی؟ | آوای استقلال
3

رضا درویش پنجمین قربانی یحیی گل محمدی؟

  • کد خبر : 20718
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
رضا درویش پنجمین قربانی یحیی گل محمدی؟
انتقادات یحیی گل محمدی از مدیرعامل جدید سرخ پوشان، این تیم را وارد فاز جدیدی از حواشی کرده است.

به گزارش آوای استقلال، سرمربی پرسپولیس که پیشتر به علت عدم پرداخت های مالی به بازیکنان و کادر فنی استعفا کرده و پس از ۴۸ ساعت به تمرینات تیم برگشته بود حالا نسبت به عدم جذب بازیکنان مد نظرش در فصل نقل و انتقالات از سوی باشگاه شاکی و معترض است در حالی که رضا درویش بعد از تامین زمین چمن تمرین سرخها و پرداخت حداقلی به بازیکنان، خواسته های دیگر یحیی در جذب نفرات جدید را غیر منطقی و دور از توان و دسترسی باشگاه می داند!

درویش معتقد است لیست یحیی شامل بازیکنان داخلی غیرقابل جذب و یک فوتبالیست خارجی شش میلیون دلاری بوده است که اضافه کردن این نفرات تقریبا ناممکن بوده است چرا‌که بازیکنان غیر آزاد نفرات ثابت تیم هایشان هستند و تا وقتی از شرایط شان راضی باشند نمی شود به این سادگی از باشگاه فعلی جدایشان کرد.

مدیر جدید سرخ پوشان طی همین زمان کوتاهی که به پرسپولیس آمده با مشکلات زیادی همچون شکایات بازیکنانی مثل اوساگونا، استوکس، بیرانوند، محمد نادری و … و طلب باشگاه پدیده مواجه بوده است که طی اعلام باشگاه بخش عمده این مسائل را حل کرده است اما عدم نتیجه گیری تیم در بازی مقابل فولاد و از دست رفتن سوپر جام باعث شد یحیی گل محمدی به انتقاد از شرایط فعلی و پنجره چند بار بسته شده باشگاه بپردازد.

گل محمدی البته به مهدی شیری هم رحم نکرده و با در اختیار باشگاه قرار دادن این بازیکن به نوعی اخراج او مقابل شاگردان نکونام را دلیل ناکامی تیمش در سیرجان معرفی کرد.

شیری البته همان بازیکنی است که طی چند فصل اخیر همواره یار ثابت سرخ پوشان و در ترکیب ثابت یحیی بوده است. میزان اعتماد سرمربی به شیری به قدری بوده است که حاضر شده بازیکن تاجیکی که با آن همه مشکلات جذب شده را نیمکت نشین او کند!

اگرچه نمی‌توان از اشتباهات بعضا فاحش مهدی شیری به خصوص در فینال آسیایی برابر اولسان هیوندای کره که به قیمت از دست رفتن جام برای پرسپولیس تمام شد گذشت اما در فوتبال گناه سرمربی که به بازیکنی با این عملکرد بارها و بارها بازی می دهد کمتر از بازیکن نیست.

یحیی گل محمدی در طی مدت نه چندان بلند مربیگری در پرسپولیس برکناری چهار مدیرعامل را تجربه کرده است. اوج قدرت نمایی او برابر رسول پناه بود که طی اولتیماتوم به وزیر وقت برکناری این مدیر نزدیک به سلطانی فر را رقم زده و جریان رسانه ای نزدیک به او اجازه نداد این دندان پزشک هرگز فرصت دفاع از خود برابر اتهامات وارده را‌ پیدا کند!

رویکردی که یحیی گل محمدی برابر رضا درویش، مدیرعامل جدید تیم در پیش گرفته است بی شباهت با دوران رسول پناه نیست. سرمربی قهرمان پنج ساله لیگ به‌ پشتوانه کارنامه و رسانه های پر‌مخاطبی که نبض احساسات طرفداران پرسپولیس را در دست‌ دارند می خواهد حرف اول و آخر در این مجموعه را خودش بزند و این شاید مورد قبول مدیری همچون رضا درویش واقع نشود. او‌ چنانچه حاضر به معامله جایگاه مدیرعاملی اش با یحیی نشده و حضوری صرفا تشریفاتی در این مسند را نپذیرد باید منتظر عکس العمل جدی گل محمدی و فشار هایی برای قربانی کردن او باشیم. راهی که قبلا به برکناری محمدحسن انصاری فرد، مهدی رسول پناه، جعفر سمیعی و مجید صدری منتهی شده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20718

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.